Αυξάνονται οι εταιρείες που ζητούν αποζημίωση από τη Boeing
Δύο επιπλέον κινεζικές αεροπορικές εταιρείες ζητούν αποζημίωση από τη Boeing για τις απώλειες που υπέστησαν εξαιτίας της καθήλωσης του μοντέλου «737 Max 8», όπως γνωστοποίησαν μέσα ενημέρωσης της ασιατικής χώρας.
Πρόκειται για τις Xiamen Airlines και Fuzhou Airlines.
Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγες ημέρες, οι τρεις μεγαλύτερες κινεζικές αεροπορικές εταιρίες, Air China, China Southern Airlines και China Eastern Airlines, έχουν ζητήσει την χορήγηση αποζημιώσεων από την αμερικανική εταιρία παραγωγής αεροσκαφών Boeing, για το παρατεταμένο χρονικό διάστημα της καθήλωσης στο έδαφος των αεροσκαφών του τύπου Boeing 737 Max 8.
Στις 17/5 η Boeing ολοκλήρωσε την επιδιόρθωση του συστήματος λογισμικού στο καθηλωμένο μοντέλο 737 MAX, το οποίο ενεπλάκη σε δύο αεροπορικές τραγωδίες, όπως γνωστοποίησε η κολοσσιαία αεροδιαστημική εταιρεία.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) πρέπει να πιστοποιήσει την αναβάθμιση για να μπορέσει το αεροσκάφος να επιστρέψει στον αέρα.
Η Boeing αναφέρει ότι έχει πραγματοποιήσει 360 ώρες πτήσης με 207 διαφορετικά δρομολόγια με το αναβαθμισμένο λογισμικό.
Η εταιρεία απαντά στο αίτημα της FAA για πληροφορίες, περιγράφοντας με λεπτομέρεια πώς "οι πιλότοι αλληλεπιδρούν με τα συστήματα ελέγχου και τις οθόνες του αεροσκάφους σε διαφορετικά σενάρια πτήσης".
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η Boeing και η FAA θα προγραμματίσουν μια δοκιμαστική πτήση επικύρωσης και θα υποβάλουν τα τελικά έγγραφα πιστοποίησης.
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για τις Xiamen Airlines και Fuzhou Airlines.
Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγες ημέρες, οι τρεις μεγαλύτερες κινεζικές αεροπορικές εταιρίες, Air China, China Southern Airlines και China Eastern Airlines, έχουν ζητήσει την χορήγηση αποζημιώσεων από την αμερικανική εταιρία παραγωγής αεροσκαφών Boeing, για το παρατεταμένο χρονικό διάστημα της καθήλωσης στο έδαφος των αεροσκαφών του τύπου Boeing 737 Max 8.
Στις 17/5 η Boeing ολοκλήρωσε την επιδιόρθωση του συστήματος λογισμικού στο καθηλωμένο μοντέλο 737 MAX, το οποίο ενεπλάκη σε δύο αεροπορικές τραγωδίες, όπως γνωστοποίησε η κολοσσιαία αεροδιαστημική εταιρεία.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) πρέπει να πιστοποιήσει την αναβάθμιση για να μπορέσει το αεροσκάφος να επιστρέψει στον αέρα.
Η Boeing αναφέρει ότι έχει πραγματοποιήσει 360 ώρες πτήσης με 207 διαφορετικά δρομολόγια με το αναβαθμισμένο λογισμικό.
Η εταιρεία απαντά στο αίτημα της FAA για πληροφορίες, περιγράφοντας με λεπτομέρεια πώς "οι πιλότοι αλληλεπιδρούν με τα συστήματα ελέγχου και τις οθόνες του αεροσκάφους σε διαφορετικά σενάρια πτήσης".
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, η Boeing και η FAA θα προγραμματίσουν μια δοκιμαστική πτήση επικύρωσης και θα υποβάλουν τα τελικά έγγραφα πιστοποίησης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών