«Θύμα» απάτης η JP Morgan…
Κατέβασε αυλαία για γνωστή fintech πλατφόρμα προσφοράς οικονομικής βοήθειας σε φοιτητές, υπό το όνομα Frank, για την οποία πλήρωσε 175 εκατομμύρια δολάρια, η αμερικανική τράπεζα JPMorgan Chase.
Ο λόγος είναι πως η πλατφόρμα περιείχε 4 εκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμός, τους οποίους η ιδρύτριά της Charlie Javice προσπάθησε να «πουλήσει» στον χρηματοπιστωτικό κολοσσό.
Στο πλαίσιο, της συμφωνίας εξαγοράς, η Charlie Javice εντάχθηκε στις τάξεις της JPMorgan.
Ωστόσο, μήνες μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής η JPMorgan ανακάλυψε τους fake λογαριασμούς αφού έστειλε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε 400.000 πελάτες της Frank, από τους οποίους μόνο ένα 70% απάντησε.
Όπως υποστηρίζει η τράπεζα, ζήτησε αποδείξεις κατά τη διάρκεια του due diligence η Javice φέρεται να κατασκεύασε μια τεράστια λίστα «ψευδών πελατών – μια λίστα με ονόματα, διευθύνσεις, ημερομηνίες γέννησης και άλλες προσωπικές πληροφορίες για 4,265 εκατομμύρια «κολεγιόπαιδα», που, στην πραγματικότητα, δεν υπήρχαν».
Στην πραγματικότητα, η Frank είχε λιγότερους από 300.000 λογαριασμούς πελατών εκείνη την εποχή.
Σύμφωνα με την αγωγή, «η Javice αρχικά απέρριψε το αίτημα της JPMC, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορούσε να μοιραστεί τη λίστα πελατών της λόγω ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.
Μετά όμως από πιέσεις, επέλεξε να κατασκευάσει αρκετά εκατομμύρια λογαριασμούς πελατών της Frank από… ύφασμα».
«Για να κερδίσει χρήματα, η Javice αποφάσισε να πει ψέματα για την επιτυχία της πλατφόρμας, το μέγεθός της και το εύρος διείσδυσής της στην αγορά, προκειμένου να παρακινήσει την JPMC να την αγοράσει για 175 εκατομμύρια δολάρια» συνεχίζει η καταγγελία.
Η φερόμενη απάτη που διέπραξε η Javice και ένα από τα στελέχη της «έβλαψε υλική ζημιά στην JPMC σε ένα ποσό που θα αποδειχτεί στη δίκη, αλλά όχι λιγότερο από 175 εκατομμύρια δολάρια», ανέφερε η JPMorgan στην αγωγή της.
Από την άλλη, ο δικηγόρος της Javice είπε στη Wall Street Journal ότι η JPMorgan είχε «κατασκευάσει» λόγους για να την απολύσει πέρυσι, προκειμένου να αποφύγει την πληρωμή των εκατομμυρίων που της οφείλει.
www.bankingnews.gr
Ο λόγος είναι πως η πλατφόρμα περιείχε 4 εκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμός, τους οποίους η ιδρύτριά της Charlie Javice προσπάθησε να «πουλήσει» στον χρηματοπιστωτικό κολοσσό.
Στο πλαίσιο, της συμφωνίας εξαγοράς, η Charlie Javice εντάχθηκε στις τάξεις της JPMorgan.
Ωστόσο, μήνες μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής η JPMorgan ανακάλυψε τους fake λογαριασμούς αφού έστειλε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε 400.000 πελάτες της Frank, από τους οποίους μόνο ένα 70% απάντησε.
Όπως υποστηρίζει η τράπεζα, ζήτησε αποδείξεις κατά τη διάρκεια του due diligence η Javice φέρεται να κατασκεύασε μια τεράστια λίστα «ψευδών πελατών – μια λίστα με ονόματα, διευθύνσεις, ημερομηνίες γέννησης και άλλες προσωπικές πληροφορίες για 4,265 εκατομμύρια «κολεγιόπαιδα», που, στην πραγματικότητα, δεν υπήρχαν».
Στην πραγματικότητα, η Frank είχε λιγότερους από 300.000 λογαριασμούς πελατών εκείνη την εποχή.
Σύμφωνα με την αγωγή, «η Javice αρχικά απέρριψε το αίτημα της JPMC, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορούσε να μοιραστεί τη λίστα πελατών της λόγω ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.
Μετά όμως από πιέσεις, επέλεξε να κατασκευάσει αρκετά εκατομμύρια λογαριασμούς πελατών της Frank από… ύφασμα».
«Για να κερδίσει χρήματα, η Javice αποφάσισε να πει ψέματα για την επιτυχία της πλατφόρμας, το μέγεθός της και το εύρος διείσδυσής της στην αγορά, προκειμένου να παρακινήσει την JPMC να την αγοράσει για 175 εκατομμύρια δολάρια» συνεχίζει η καταγγελία.
Η φερόμενη απάτη που διέπραξε η Javice και ένα από τα στελέχη της «έβλαψε υλική ζημιά στην JPMC σε ένα ποσό που θα αποδειχτεί στη δίκη, αλλά όχι λιγότερο από 175 εκατομμύρια δολάρια», ανέφερε η JPMorgan στην αγωγή της.
Από την άλλη, ο δικηγόρος της Javice είπε στη Wall Street Journal ότι η JPMorgan είχε «κατασκευάσει» λόγους για να την απολύσει πέρυσι, προκειμένου να αποφύγει την πληρωμή των εκατομμυρίων που της οφείλει.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών