Δεν υπήρχε ευελιξία ως προς τους στόχους για μείωση του κόστους, μόνο για το πώς θα επιτευχθούν, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blum
Το προγραμματισμένο πρόγραμμα περικοπής δαπανών της Volkswagen ήταν αναπόφευκτο προκειμένου να διορθωθούν «δεκαετίες δομικών προβλημάτων» στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blum σε συνέντευξη που δημοσιεύθηκε την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024.
«Η ασθενής ζήτηση της αγοράς στην Ευρώπη και τα σημαντικά χαμηλότερα κέρδη από την Κίνα αποκαλύπτουν δεκαετίες διαρθρωτικών προβλημάτων στη VW», δήλωσε ο Blume στην κυριακάτικη εφημερίδα Bild am Sonntag.
Ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε την περασμένη Δευτέρα (28/10) ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να κλείσει τουλάχιστον τρία εργοστάσια στη Γερμανία, να απολύσει δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους και να συρρικνώσει τα εναπομείναντα εργοστάσιά της στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης καθώς σχεδιάζει μια βαθύτερη από το αναμενόμενο αναθεώρηση.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει επιβεβαιώσει αυτά τα σχέδια, αλλά την Τετάρτη (30/10) ζήτησε από τους εργαζομένους της να κάνουν περικοπή 10% στους μισθούς, υποστηρίζοντας ότι ήταν ο μόνος τρόπος που η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης μπορούσε να σώσει θέσεις εργασίας και να παραμείνει ανταγωνιστική.
Ο Blume επισήμανε ότι το κόστος λειτουργίας στη Γερμανία ήταν ένα σημαντικό εμπόδιο στην ανταγωνιστικότητα της Volkswagen, λέγοντας στην Bild am Sonntag ότι «το κόστος μας στη Γερμανία πρέπει να μειωθεί μαζικά».
Δεν υπήρχε ευελιξία ως προς τους στόχους για μείωση του κόστους, μόνο για το πώς θα επιτευχθούν, είπε.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει διαθέσει περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ (975,06 εκατομμύρια δολάρια) στην ετήσια έκθεσή της για την υλοποίηση των μέτρων, σύμφωνα με την εφημερίδα.
www.bankingnews.gr
«Η ασθενής ζήτηση της αγοράς στην Ευρώπη και τα σημαντικά χαμηλότερα κέρδη από την Κίνα αποκαλύπτουν δεκαετίες διαρθρωτικών προβλημάτων στη VW», δήλωσε ο Blume στην κυριακάτικη εφημερίδα Bild am Sonntag.
Ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε την περασμένη Δευτέρα (28/10) ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να κλείσει τουλάχιστον τρία εργοστάσια στη Γερμανία, να απολύσει δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους και να συρρικνώσει τα εναπομείναντα εργοστάσιά της στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης καθώς σχεδιάζει μια βαθύτερη από το αναμενόμενο αναθεώρηση.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει επιβεβαιώσει αυτά τα σχέδια, αλλά την Τετάρτη (30/10) ζήτησε από τους εργαζομένους της να κάνουν περικοπή 10% στους μισθούς, υποστηρίζοντας ότι ήταν ο μόνος τρόπος που η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης μπορούσε να σώσει θέσεις εργασίας και να παραμείνει ανταγωνιστική.
Ο Blume επισήμανε ότι το κόστος λειτουργίας στη Γερμανία ήταν ένα σημαντικό εμπόδιο στην ανταγωνιστικότητα της Volkswagen, λέγοντας στην Bild am Sonntag ότι «το κόστος μας στη Γερμανία πρέπει να μειωθεί μαζικά».
Δεν υπήρχε ευελιξία ως προς τους στόχους για μείωση του κόστους, μόνο για το πώς θα επιτευχθούν, είπε.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει διαθέσει περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ (975,06 εκατομμύρια δολάρια) στην ετήσια έκθεσή της για την υλοποίηση των μέτρων, σύμφωνα με την εφημερίδα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών