
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών της Ευρώπης ενδέχεται να μεταφέρει την παραγωγή του στην Ασία
Η KTM, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στην Ευρώπη βάσει πωλήσεων, σκέφτεται να μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος της παραγωγικής της ικανότητας είτε στην Ινδία είτε στην Κίνα, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας.
Η αυστριακή εταιρεία βρίσκεται σε σοβαρή κρίση εδώ και αρκετούς μήνες και βρίσκεται αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία.
Για να επιβιώσει και να αναδιαρθρωθεί, η KTM φέρεται να χρειάζεται 600 εκατομμύρια ευρώ σε ρευστότητα τις επόμενες εβδομάδες.
Στις 28 Ιανουαρίου, οι μέτοχοι της μητρικής εταιρείας της KTM Pierer Mobility συμφώνησαν σε μια αύξηση κεφαλαίου που θα μπορούσε να προσφέρει στην εταιρεία έως και 900 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά, διασφαλίζοντας την επιβίωση της KTM προς το παρόν.
Σύμφωνα με τον Peter Vogl, τον διευθυντή αναδιάρθρωσης που ανατέθηκε στην KTM, η αναζήτηση επενδυτών ήταν επιτυχής.
Είκοσι μέρη έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους να επενδύσουν στον κατασκευαστή μοτοσικλετών – αν και δεν μπορούσε να πει πόσα είχαν κάνει συγκεκριμένη προσφορά για ορισμένες από τις νέες μετοχές.
Ακόμα κι αν η KTM επιβιώσει, η εταιρεία πιθανότατα θα μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος της παραγωγικής της ικανότητας εκτός Ευρώπης για να μειώσει το κόστος.
Αυτό ανέφεραν αυστριακά μέσα ενημέρωσης με αναφορά σε στελέχη της Pierer Mobility.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραγωγή σχεδιάζεται να μεταφερθεί είτε στο Bajaj Auto στην Ινδία είτε στο CF Moto στην Κίνα.
Ο Bajaj είναι ένας από τους δύο βασικούς επενδυτές στην KTM μαζί με τον Heinrich Pierer.
O Pierer ανέλαβε την KTM το 1991 και τη μετέτρεψε σε μια ακμάζουσα εταιρεία.
Η CF Moto από την Κίνα είναι μακροχρόνιος συνεργάτης της KTM και δευτερεύων μέτοχος της Pierer Mobility.
Αυτά είναι άσχημα νέα για τους 5.000 υπαλλήλους της KTM στην Αυστρία, πολλοί από τους οποίους εργάζονται στο κύριο εργοστάσιο παραγωγής στο Mattighofen, βόρεια του Σάλτσμπουργκ.
Πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη αποδεσμευτεί καθώς η παραγωγή μετατράπηκε από διπλές βάρδιες σε μονή για το 2025 και το 2026.
Η κρίση της KTM έχει πολλές ρίζες.
Ο Gottfried Neumeister, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της KTM από τον Ιανουάριο του 2025, το απέδωσε στα υψηλά αποθέματα, το αυξανόμενο κόστος παραγωγής, τις σύνθετες στρατηγικές μάρκετινγκ και το υψηλό χρέος.
Επιπλέον, η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση στην Ευρώπη έχει επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η KTM έχει αποθηκευμένο όγκο παραγωγής περισσότερο από ένα χρόνο.
www.bankingnews.gr
Η αυστριακή εταιρεία βρίσκεται σε σοβαρή κρίση εδώ και αρκετούς μήνες και βρίσκεται αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία.
Για να επιβιώσει και να αναδιαρθρωθεί, η KTM φέρεται να χρειάζεται 600 εκατομμύρια ευρώ σε ρευστότητα τις επόμενες εβδομάδες.
Στις 28 Ιανουαρίου, οι μέτοχοι της μητρικής εταιρείας της KTM Pierer Mobility συμφώνησαν σε μια αύξηση κεφαλαίου που θα μπορούσε να προσφέρει στην εταιρεία έως και 900 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά, διασφαλίζοντας την επιβίωση της KTM προς το παρόν.
Σύμφωνα με τον Peter Vogl, τον διευθυντή αναδιάρθρωσης που ανατέθηκε στην KTM, η αναζήτηση επενδυτών ήταν επιτυχής.
Είκοσι μέρη έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους να επενδύσουν στον κατασκευαστή μοτοσικλετών – αν και δεν μπορούσε να πει πόσα είχαν κάνει συγκεκριμένη προσφορά για ορισμένες από τις νέες μετοχές.
Ακόμα κι αν η KTM επιβιώσει, η εταιρεία πιθανότατα θα μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος της παραγωγικής της ικανότητας εκτός Ευρώπης για να μειώσει το κόστος.
Αυτό ανέφεραν αυστριακά μέσα ενημέρωσης με αναφορά σε στελέχη της Pierer Mobility.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραγωγή σχεδιάζεται να μεταφερθεί είτε στο Bajaj Auto στην Ινδία είτε στο CF Moto στην Κίνα.
Ο Bajaj είναι ένας από τους δύο βασικούς επενδυτές στην KTM μαζί με τον Heinrich Pierer.
O Pierer ανέλαβε την KTM το 1991 και τη μετέτρεψε σε μια ακμάζουσα εταιρεία.
Η CF Moto από την Κίνα είναι μακροχρόνιος συνεργάτης της KTM και δευτερεύων μέτοχος της Pierer Mobility.
Αυτά είναι άσχημα νέα για τους 5.000 υπαλλήλους της KTM στην Αυστρία, πολλοί από τους οποίους εργάζονται στο κύριο εργοστάσιο παραγωγής στο Mattighofen, βόρεια του Σάλτσμπουργκ.
Πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη αποδεσμευτεί καθώς η παραγωγή μετατράπηκε από διπλές βάρδιες σε μονή για το 2025 και το 2026.
Η κρίση της KTM έχει πολλές ρίζες.
Ο Gottfried Neumeister, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της KTM από τον Ιανουάριο του 2025, το απέδωσε στα υψηλά αποθέματα, το αυξανόμενο κόστος παραγωγής, τις σύνθετες στρατηγικές μάρκετινγκ και το υψηλό χρέος.
Επιπλέον, η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση στην Ευρώπη έχει επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η KTM έχει αποθηκευμένο όγκο παραγωγής περισσότερο από ένα χρόνο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών