γράφει : Ελένη Μπότα
Μειοδότης στο έργο κατασκευής αρδευτικού δικτύου συνολικού μήκους 110χλμ στην περιοχή των Πρεσπών, στη Φλώρινα, αναδείχτηκε η Intrakat με ποσοστό έκπτωσης 51,08%
Μειοδότης στο έργο κατασκευής αρδευτικού δικτύου συνολικού μήκους 110χλμ στην περιοχή των Πρεσπών, στη Φλώρινα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, αναδείχτηκε η Intrakat με ποσοστό έκπτωσης 51,08%.
Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 20,3 εκατ. ευρώ, ενώ η διάρκεια του έργου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Να σημειωθεί ότι η Intrakat υπέγραψε πρόσφατα σύμβαση για τις κατεδαφίσεις στο Ελληνικό ύψους 3 εκατ ευρώ και αφορούν κυρίως αυθαίρετα κτίρια και δομές, που προσεγγίζουν τα 900 και δεν έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα από τη σύμβαση παραχώρησης και το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων.
Εκτός από το Ελληνικό τους τελευταίους μήνες η εταιρεία ανέλαβε νέες συμβάσεις συνολικού ύψους 80 εκατ ευρώ, ανεβάζοντας το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των υπογραγραμμένων συμβάσεων της στα 375,4 εκατ ευρώ.
Πλέον των συμβάσεων αυτών υφίστανται συμβάσεις ύψους 208,6 εκατ ευρώ στα οποία έχει μειοδότήσει η εταιρεία και αναμένεται η υπογραφή των διαδικασιών που απαιτούνται για την υπογραφή τους.
Μερικά από τα έργα που υπέγραψε πρόσφατα η εταιρεία είναι η «διευθέτηση ρέματος Εσχατιάς – τμήμα από συμβολή αγωγού Ευπυρίδων έως Λεωφόρο Πάρνηθος), προϋπολο 36.764.313,86 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Επίσης την την εργολαβία-σκούπα ολοκλήρωσης του άξονα Θεσσαλονίκη-Πολύγυρος, με το τελευταίο τμήμα από τη Θέρμη μέχρι τη Γαλάτιστα.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 29 εκατ ευρώ, ενώ η χρηματοδότηση του θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους καθώς και την κατασκευή του δρόμου Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς (Τμήμα 1, Φάση Α) στην Κύπρο, συνολικού προύπολογισμού 72,9 εκατ ευρώ.
Επίσης πλέον των παραπάνω η Intrakat συμμετέχει σε διαγωνισμούς για διάφορα έργα ύψους 350 εκατ ευρώ, τα απτοελέσματα εκ των οποίων αναμένει μέσα στο 2020.
Όσον αφορά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport, τα οποία έχει αναλάβει η εταιρεία, έχουν ήδη παραδοθεί τα 9, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες βάσει προηραμματισμού στα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Σαντορίνης, Μυκόνου, Κέρκυρας και Κω. Στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου, ενώ στο αεροδρόμιο της Μυκόνου στα τέλη του προσεχούς Ιουλίου.
Το 2019 η Intrakat κατέγραψε τζίρο 286 εκατ. έναντι 232,1 εκατ. του προηγούμενου έτους, παρουσιάζοντας αύξηση 23%, τα αποτελέσματα προ φόρων του Ομίλου ανήλθαν σε κέρδη 2,3 εκατ. έναντι κερδών 0,6 εκατ. την προηγούμενη χρήση, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε κέρδη 0,6 εκατ. έναντι ζημιών 2,8 εκατ. την προηγούμενη χρήση.
Το EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 15,7 εκατ. έναντι 9,9 εκατ. την προηγούμενη χρήση, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA σε 14,2 εκατ. έναντι 10,6 εκατ. την προηγούμενη χρήση.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 20,3 εκατ. ευρώ, ενώ η διάρκεια του έργου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Να σημειωθεί ότι η Intrakat υπέγραψε πρόσφατα σύμβαση για τις κατεδαφίσεις στο Ελληνικό ύψους 3 εκατ ευρώ και αφορούν κυρίως αυθαίρετα κτίρια και δομές, που προσεγγίζουν τα 900 και δεν έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα από τη σύμβαση παραχώρησης και το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων.
Εκτός από το Ελληνικό τους τελευταίους μήνες η εταιρεία ανέλαβε νέες συμβάσεις συνολικού ύψους 80 εκατ ευρώ, ανεβάζοντας το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των υπογραγραμμένων συμβάσεων της στα 375,4 εκατ ευρώ.
Πλέον των συμβάσεων αυτών υφίστανται συμβάσεις ύψους 208,6 εκατ ευρώ στα οποία έχει μειοδότήσει η εταιρεία και αναμένεται η υπογραφή των διαδικασιών που απαιτούνται για την υπογραφή τους.
Μερικά από τα έργα που υπέγραψε πρόσφατα η εταιρεία είναι η «διευθέτηση ρέματος Εσχατιάς – τμήμα από συμβολή αγωγού Ευπυρίδων έως Λεωφόρο Πάρνηθος), προϋπολο 36.764.313,86 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Επίσης την την εργολαβία-σκούπα ολοκλήρωσης του άξονα Θεσσαλονίκη-Πολύγυρος, με το τελευταίο τμήμα από τη Θέρμη μέχρι τη Γαλάτιστα.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 29 εκατ ευρώ, ενώ η χρηματοδότηση του θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους καθώς και την κατασκευή του δρόμου Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς (Τμήμα 1, Φάση Α) στην Κύπρο, συνολικού προύπολογισμού 72,9 εκατ ευρώ.
Επίσης πλέον των παραπάνω η Intrakat συμμετέχει σε διαγωνισμούς για διάφορα έργα ύψους 350 εκατ ευρώ, τα απτοελέσματα εκ των οποίων αναμένει μέσα στο 2020.
Όσον αφορά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport, τα οποία έχει αναλάβει η εταιρεία, έχουν ήδη παραδοθεί τα 9, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες βάσει προηραμματισμού στα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Σαντορίνης, Μυκόνου, Κέρκυρας και Κω. Στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου, ενώ στο αεροδρόμιο της Μυκόνου στα τέλη του προσεχούς Ιουλίου.
Το 2019 η Intrakat κατέγραψε τζίρο 286 εκατ. έναντι 232,1 εκατ. του προηγούμενου έτους, παρουσιάζοντας αύξηση 23%, τα αποτελέσματα προ φόρων του Ομίλου ανήλθαν σε κέρδη 2,3 εκατ. έναντι κερδών 0,6 εκατ. την προηγούμενη χρήση, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε κέρδη 0,6 εκατ. έναντι ζημιών 2,8 εκατ. την προηγούμενη χρήση.
Το EBITDA του Ομίλου ανήλθε σε 15,7 εκατ. έναντι 9,9 εκατ. την προηγούμενη χρήση, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA σε 14,2 εκατ. έναντι 10,6 εκατ. την προηγούμενη χρήση.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών