Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι απάτες αεροπορικών εισιτηρίων επανεμφανίζονται - Τι πρέπει να προσέχουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

Οι απάτες αεροπορικών εισιτηρίων επανεμφανίζονται - Τι πρέπει να προσέχουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες
Οι ανιχνευτές απάτης της ARC εντόπισαν περίπου 80 περιπτώσεις μη εξουσιοδοτημένων εισιτηρίων μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου

Οι απάτες αεροπορικών εισιτηρίων επανήλθαν στην επιφάνεια, μετά από αδράνεια από το 2014.
Όπως προειδοποιεί το Airlines Reporting Corporation (ARC) τους ταξιδιωτικούς πράκτορες οι απάτες εντοπίστηκαν τους τελευταίους επτά μήνες.
Οι ανιχνευτές απάτης της ARC εντόπισαν περίπου 80 περιπτώσεις μη εξουσιοδοτημένων εισιτηρίων μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Αυτά αντιπροσωπεύουν περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια σε παράνομες πωλήσεις.

Πώς στήνεται η απάτη αεροπορικών εισιτηρίων

Οι απατεώνες συνήθως εκδίδουν μεταξύ πέντε και δέκα αεροπορικά εισιτήρια χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήρια του παγκόσμιου συστήματος διανομής (GDS) ενός ανυποψίαστου ταξιδιωτικού πράκτορα.
Η μέση αξία αυτών των εισιτηρίων τείνει να κυμαίνεται μεταξύ 800 έως και 1.200 δολάρια.
Τα θύματα που στοχοποιούνται είναι πιο συχνά μικρά και μεσαία ταξιδιωτικά γραφεία.
Για να λάβουν τα διαπιστευτήρια GDS του θύματος, οι απατεώνες στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” στους τουριστικούς πράκτορες ισχυριζόμενοι ότι είναι από ένα από τα τρία μεγάλα GDS – Travelport, Amadeus και Sabre.
Η δραστηριότητα φαίνεται να έχει έδρα στη Δυτική Αφρική, καθώς εκδίδονται εισιτήρια για αναχωρήσεις μεταξύ άλλων από τα αεροδρόμια της Καζαμπλάνκα σε Μαρόκο, Ντακάρ της Σενεγάλης και Αμπιτζάν στη Ακτή Ελεφαντοστού.

Τι πρέπει να προσέχουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

Το ARC συνιστά στους πράκτορες να είναι προσεκτικοί. Και τους συμβουλεύει:

  • Να μην ανοίγουν συνδέσμους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εκτός εάν είναι μέρος ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ήδη περιμένουν.
  • Να ελέγχουν τη διεύθυνση του αποστολέα για να βεβαιωθούν ότι προέρχεται από ένα γνωστό URL.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” προέρχονται συχνά από μια διεύθυνση που περιέχει έναν άγνωστο τομέα, ή έχουν ορθογραφικό λάθος και διαφέρουν ελάχιστα από αυτόν που ανήκει στην εταιρεία που πλαστογραφούν.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία πρέπει να ενισχύσουν την κατάρτιση τους. Και να διασφαλίσουν ότι κάθε υπάλληλος που έχει πρόσβαση στα διαπιστευτήρια του GDS γνωρίζει αυτό το πρόγραμμα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης