Η Boeing δεν είναι πλέον το καμάρι της αμερικανικής αεροπορίας.
Ο κατασκευαστής αεροπλάνων είναι γεμάτος με τόσα προβλήματα που είναι αδύνατο να τα παρακολουθήσει κανείς.
H FAA ανακοίνωσε μια έρευνα (ακόμα μια...) για ένα τζετ 737 Max 8 που αντιμετώπισε ένα επικίνδυνο «ολλανδικό ρολό» κατά τη διάρκεια της πτήσης πριν από αρκετές εβδομάδες.
Τώρα, μια αναφορά από τους New York Times αποκαλύπτει ότι ορισμένα αεροσκάφη Boeing είναι κατασκευασμένα με «πλαστό τιτάνιο».
Ορισμένα πρόσφατα κατασκευασμένα αεροσκάφη Boeing και Airbus έχουν εξαρτήματα κατασκευασμένα από τιτάνιο που πωλήθηκαν χρησιμοποιώντας πλαστά έγγραφα που επαληθεύουν την αυθεντικότητα του υλικού, σύμφωνα με έναν προμηθευτή των κατασκευαστών αεροπλάνων, εγείροντας ανησυχίες για τη δομική ακεραιότητα αυτών των αεροσκαφών.
Τα παραποιημένα έγγραφα ερευνώνται από την Spirit AeroSystems, η οποία προμηθεύει ατράκτους για το Boeing και φτερά για την Airbus, καθώς και την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας.
Η έρευνα έρχεται αφού ένας προμηθευτής ανταλλακτικών βρήκε μικρές τρύπες στο υλικό από διάβρωση.
Η έκθεση συνέχισε:
Τα αεροπλάνα που περιελάμβαναν εξαρτήματα κατασκευασμένα με το υλικό κατασκευάστηκαν μεταξύ 2019 και 2023, ανάμεσά τους μερικά αεροσκάφη Boeing 737 Max και 787 Dreamliner καθώς και αεροσκάφη Airbus A220, σύμφωνα με τρία άτομα που γνωρίζουν το θέμα που μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας.
Δεν είναι σαφές πόσα από αυτά τα αεροπλάνα βρίσκονται σε υπηρεσία ή σε ποιες αεροπορικές εταιρείες τα διαθέτουν.
Ο κατασκευαστής ατράκτου Spirit διερευνά την πηγή του τιτανίου και εάν το μέταλλο πληροί τα πρότυπα της αεροπορίας.
Το μεγάλο ερώτημα είναι εάν το μέταλλο που χρησιμοποιείται σε κρίσιμα μέρη του πλαισίου του αεροσκάφους είναι δομικά αρκετά σταθερό ώστε να διαρκέσει την προβλεπόμενη διάρκεια ζωής των πίδακα.
Εάν το μέταλλο ελεγχθεί και βρεθεί ότι είναι κάτω από τις προδιαγραφές της αεροπορίας, τα εξαρτήματα πρέπει να αφαιρεθούν και να αντικατασταθούν.
Σύμφωνα με αξιωματούχους του Spirit, πλαστό τιτάνιο χρησιμοποιήθηκε στις πόρτες εισόδου επιβατών, στις πόρτες φορτίου και σε ένα εξάρτημα που συνδέει τους κινητήρες με το πλαίσιο του αεροπλάνου για τα 787 Dreamliners.
Τα επηρεαζόμενα μέρη του 737 Max και του Airbus A220 περιλαμβάνουν θερμική ασπίδα στον κινητήρα.
Οι NYT επεσήμαναν:
«Η Boeing και η Airbus δήλωσαν και οι δύο ότι οι δοκιμές τους στα επηρεαζόμενα υλικά μέχρι στιγμής δεν είχαν δείξει σημάδια προβλημάτων», προσθέτοντας:
«Η Boeing είπε ότι αγόρασε απευθείας το μεγαλύτερο μέρος του τιτανίου που χρησιμοποιήθηκε στην παραγωγή αεροπλάνων της, επομένως το μεγαλύτερο μέρος της προμήθειάς της δεν επηρεάστηκε".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών