
Με την επιστροφή του Donald Trump στον Λευκό Οίκο για μια δεύτερη θητεία, το ερώτημα που κυριαρχεί είναι: «Θα κάνει ο Trump την αμερικανική βιομηχανία αυτοκινήτου μεγάλη ξανά;»
Η αυτοκινητοβιομηχανία περνά μια από τις πιο ταραγμένες περιόδους της ιστορίας της, με αλλαγές που επηρεάζουν την παραγωγή, την τεχνολογία και τη στρατηγική των εταιρειών. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, οι δασμοί, η άνοδος των Κινέζων κατασκευαστών και οι πολύπλοκοι κυβερνητικοί κανονισμοί είναι μόνο μερικά από τα θέματα που καλούνται να διαχειριστούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι πολιτικές του Donald Trump που σχετίζονται με την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται ότι στοχεύουν σε τρεις κύριους τομείς: τη μείωση των περιβαλλοντικών ρυθμίσεων, την αναθεώρηση των κινήτρων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την επιβολή δασμών στα εισαγόμενα οχήματα και ανταλλακτικά.
Ρυθμίσεις για τις εκπομπές ρύπων: Μια δίκοπη λεπίδα: Οι ρυθμίσεις για τις εκπομπές ρύπων αποτελούν διαχρονικά πεδίο σύγκρουσης μεταξύ κυβερνήσεων και αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η κυβέρνηση Biden είχε θέσει στόχο τη βελτίωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. (περίπου 50 mpg) έως το 2031, κάτι που φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο, δεδομένου ότι σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται στα 8,7 λίτρα/100 χλμ. (27 mpg).
Η εφαρμογή αυτών των κανόνων συνοδεύεται από «καρότo και μαστίγιo»: πρόστιμα για όσες εταιρείες δεν συμμορφώνονται και δυνατότητα πώλησης «πιστωτικών ρύπων» από τις εταιρείες που επιτυγχάνουν τους στόχους (Διαβάστε περισσότερα)
Οι πολιτικές του Donald Trump που σχετίζονται με την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται ότι στοχεύουν σε τρεις κύριους τομείς: τη μείωση των περιβαλλοντικών ρυθμίσεων, την αναθεώρηση των κινήτρων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την επιβολή δασμών στα εισαγόμενα οχήματα και ανταλλακτικά.
Ρυθμίσεις για τις εκπομπές ρύπων: Μια δίκοπη λεπίδα: Οι ρυθμίσεις για τις εκπομπές ρύπων αποτελούν διαχρονικά πεδίο σύγκρουσης μεταξύ κυβερνήσεων και αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η κυβέρνηση Biden είχε θέσει στόχο τη βελτίωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. (περίπου 50 mpg) έως το 2031, κάτι που φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο, δεδομένου ότι σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται στα 8,7 λίτρα/100 χλμ. (27 mpg).
Η εφαρμογή αυτών των κανόνων συνοδεύεται από «καρότo και μαστίγιo»: πρόστιμα για όσες εταιρείες δεν συμμορφώνονται και δυνατότητα πώλησης «πιστωτικών ρύπων» από τις εταιρείες που επιτυγχάνουν τους στόχους (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών