
Το σύστημα βαθμών ποινής στη Formula 1 έχει εξελιχθεί σε σημαντικό εργαλείο για την αντιμετώπιση αντικανονικών συμπεριφορών, αλλά με την αύξηση των αγώνων στο καλεντάρι, η σημασία του έχει μεγαλώσει
Το 2024, ο Kevin Magnussen έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος που ξεπέρασε το όριο των 12 βαθμών ποινής, με αποτέλεσμα να του επιβληθεί ποινή αποκλεισμού για έναν αγώνα.
Για το 2025, δύο μεγάλα ονόματα της Formula 1, οι Max Verstappen και Fernando Alonso, βρίσκονται κοντά σε ανάλογο κίνδυνο.
Ο Verstappen, ο παγκόσμιος πρωταθλητής, ξεκινά τη χρονιά με 8 βαθμούς ποινής, ενώ ο Alonso έχει επίσης 8 βαθμούς, με τη διαφορά ότι ο Ισπανός μπορεί να δει το σκορ του να μειώνεται γρηγορότερα, καθώς στις 24 Μαρτίου 2025 θα του αφαιρεθούν τρεις βαθμοί.
Αντίθετα, ο Verstappen θα πρέπει να περιμένει μέχρι το Grand Prix της Ισπανίας στις 30 Ιουνίου για να του αφαιρεθούν δύο βαθμοί, γεγονός που τον καθιστά πιο ευάλωτο σε πιθανές παραβάσεις στα πρώτα οκτώ Grand Prix της χρονιάς.
Το σύστημα βαθμών ποινής εισήχθη το 2014 με στόχο να τιμωρεί τους επαναλαμβανόμενους παραβάτες, αλλά δεν έχει προσαρμοστεί στη σημαντική αύξηση των αγώνων.
Σήμερα, με 24 Grand Prix και έξι σπριντ στη σεζόν, οι οδηγοί είναι πιο πιθανό να φτάσουν το όριο των 12 βαθμών.
Οι πόντοι παραμένουν ενεργοί για 12 μήνες από την ημερομηνία της παράβασης, πριν διαγραφούν.
Η κατάσταση για τον Verstappen περιπλέκεται και από την επιθετική του οδήγηση, που τον έφερε στο στόχαστρο των αγωνοδικών στο παρελθόν.
Παρόλα αυτά, αντιμετωπίζει την πιθανότητα αποκλεισμού με χιούμορ, δηλώνοντας ότι θα μπορούσε να “προγραμματίσει” την ποινή του γύρω από τη γέννηση του παιδιού του, ώστε να χρησιμοποιήσει την αναγκαστική του παύση ως «γονική άδεια» (Διαβάστε περισσότερα)
Για το 2025, δύο μεγάλα ονόματα της Formula 1, οι Max Verstappen και Fernando Alonso, βρίσκονται κοντά σε ανάλογο κίνδυνο.
Ο Verstappen, ο παγκόσμιος πρωταθλητής, ξεκινά τη χρονιά με 8 βαθμούς ποινής, ενώ ο Alonso έχει επίσης 8 βαθμούς, με τη διαφορά ότι ο Ισπανός μπορεί να δει το σκορ του να μειώνεται γρηγορότερα, καθώς στις 24 Μαρτίου 2025 θα του αφαιρεθούν τρεις βαθμοί.
Αντίθετα, ο Verstappen θα πρέπει να περιμένει μέχρι το Grand Prix της Ισπανίας στις 30 Ιουνίου για να του αφαιρεθούν δύο βαθμοί, γεγονός που τον καθιστά πιο ευάλωτο σε πιθανές παραβάσεις στα πρώτα οκτώ Grand Prix της χρονιάς.
Το σύστημα βαθμών ποινής εισήχθη το 2014 με στόχο να τιμωρεί τους επαναλαμβανόμενους παραβάτες, αλλά δεν έχει προσαρμοστεί στη σημαντική αύξηση των αγώνων.
Σήμερα, με 24 Grand Prix και έξι σπριντ στη σεζόν, οι οδηγοί είναι πιο πιθανό να φτάσουν το όριο των 12 βαθμών.
Οι πόντοι παραμένουν ενεργοί για 12 μήνες από την ημερομηνία της παράβασης, πριν διαγραφούν.
Η κατάσταση για τον Verstappen περιπλέκεται και από την επιθετική του οδήγηση, που τον έφερε στο στόχαστρο των αγωνοδικών στο παρελθόν.
Παρόλα αυτά, αντιμετωπίζει την πιθανότητα αποκλεισμού με χιούμορ, δηλώνοντας ότι θα μπορούσε να “προγραμματίσει” την ποινή του γύρω από τη γέννηση του παιδιού του, ώστε να χρησιμοποιήσει την αναγκαστική του παύση ως «γονική άδεια» (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών