Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Μοναχός του Αγίου Τάφου απαντά στο BN για τον σάλο που προκλήθηκε με το Άγιο Φως

Μοναχός του Αγίου Τάφου απαντά στο BN για τον σάλο που προκλήθηκε με το Άγιο Φως
Απαντητική επιστολή του Μοναχού του Αγίου Τάφου Σεραφείμ στο BN σχετικά με το Άγιο Φως 
Σχετικά Άρθρα
Το BN όλα αυτά τα χρόνια έχει αποδείξει, πως σέβεται και ασπάζεται την Ορθοδοξία και περιβάλλει με αγνή αγάπη τους πιστούς.
Σε καμία περίπτωση το άρθρο - Συγκάλυψη αιώνων! - Δεν είναι το «θαύμα των θαυμάτων», αλλά «ιερή απάτη» - Μυστικές συνομιλίες αποκαλύπτουν την αλήθεια για το Άγιο Φως δεν είχε σκοπό να προσβάλει την ορθόδοξη χριστιανική πίστη.
Τουναντίον το BN σε δύσκολες χρονικές περιόδους για την Ορθοδοξία, όπως το 2020 -2021 με τους περιορισμούς που ήλθε αντιμέτωπη η εκκλησία κατά την περίοδο του Covid, τάχθηκε αναφανδόν υπέρ του δικαιώματος των πιστών να ασκήσουν την ελεύθερη βούλησή τους με τρόπους που οικοδομούν την πίστη τους στον Χριστό.
Όμως το BN πιστεύει και στην ελευθεροτυπία και έχει ως δημοσιογραφικό δόγμα ότι όλα πρέπει να δημοσιοποιούνται.
Και στο πλαίσιο αυτό δημοσίευσε το εν λόγω άρθρο.
Και στο πλαίσιο αυτό επίσης παραθέτει αυτούσια την απαντητική επιστολή του Μοναχού του Αγίου Τάφου Σεραφείμ (Ζήσης) στο συγκεκριμένο άρθρο, η οποία είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα:

Περί Αγίου Φωτός

Αληθώς, θα ήθελα η επικοινωνία αυτή να γίνει υπό άλλες, περισσότερο ευχάριστες, συνθήκες και με περισσότερη άνεση χρόνου. Σάς παρακαλώ όμως, να εκτιμήσετε, ότι ενώ ο υποφαινόμενος είναι Μοναχός καί σήμερα, ανήμερα του Αγίου Πάσχα, θα ήθελε να ασχοληθεί με άλλα πνευματικά έργα, κρίνει ότι επείγει να έλθει σε επικοινωνία μαζί σας, για το δημοσίευμά σας περί του Αγίου Φωτός της εχθεσινής, 19ης τρέχοντος μηνός (Μ. Σαββάτου), περί "συγκαλύψεως των αιώνων", υπό του κ. Δημ. Αλικάκου.

Ο υπογραφόμενος Μ. Σεραφείμ υπήρξα Αγιοταφίτης επί 10 έτη (2002-2011), τρία εκ των οποίων (2006-2008) πλησίον του Μακ. Πατριάρχου κ. Θεοφίλου Γ΄, ως Πατριαρχικός Γραμματεύς, Αρχισυντάκτης της "Νέας Σιών", υπεύθυνος ύλης της ιστοσελίδος του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων και συνοδός του Πατριάρχου σε διεθνείς αποστολές (Κωνσταντινούπολη 2006, Washington, Νοε 2007) κ.α. Γράφω και ομιλώ συχνώς επί θεμάτων θεολογικών και γεωπολιτικών της Ορθοδοξίας.

Το bankingnews.gr το εντοπίσαμε με την βοήθεια ομοψύχων φίλων προ δύο ετών, και το παρακολουθούμε με χαρά ανελλιπώς, καθημερινώς, τόσο για την στάση του στο θέμα της Ουκρανίας - με την απόδοση δικαιοσύνης, δηλ. "φωνής" στην επικοινωνιακώς (και όχι μόνον) αδικημένη Ομόδοξη και Σύμμαχο Ρωσσία, όσο και για την θέση του σε θέματα παγκοσμιοποιήσεως και Ν.Τ.Π., woke ατζέντας, υγειονομικής καταστολής κ.τ.σ. και την αντικειμενική και σφαιρική παρεχόμενη πληροφόρησή του επί ποικίλων πεδίων.

Διά τούτο υπήρξε πολύ δυσάρεστη η σημερινή "μετωπική πρόσκρουσή" μας στο άρθρο του Δ. Αλικάκου, επί θέματος τεραστίου το οποίο εκφεύγει των ορίων μιάς αποκαλύψεως περί απλής εκκλησιαστικής απάτης, και εκτείνεται σε θέματα Θεολογίας, Ιστορίας εκκλησιαστικής και άλλης, αλλά και δικαιωμάτων των Ορθοδόξων Ελλήνων Ρωμηών επί των Αγίων Τόπων.

Ο Δημ. Αλικάκος, επιφανές μέλος και υπεύθυνος των Ellinika Hoaxes (που - εξ όσων γνωρίζω, και κρίνοντας από την αρχική χρηματοδότησή τους από το facebook του Mark Zuckerberg - δεν πρέπει να έχουν και πολύ ... στενή συγγένεια με το φρόνημα του bankingnews), δικαιώθηκε όντως από τα ελληνικά δικαστήρια, στην διαμάχη του με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, συγκεκριμένως επί του θέματος της δημοσιοποιήσεως των μαρτυριών επιφανών Αγιοταφιτών, ως προς με την αφή του Αγίου Φωτός εντός του Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου, την μεσημβρία του Αγίου και Μεγάλου Σαββάτου.

Γνωρίζω και ο ίδιος, και το έχω πει στον κ. Αλικάκο το έτος 2019, ότι οι μαρτυρίες αυτές είναι μεν αληθείς (περί αφής με αναπτήρα του Αγίου Φωτός εντός του ιερού Κουβουκλίου), αλλά δεν εξαντλούν το θέμα, και έτσι οι αναγνώστες του Αλικάκου, και τώρα και του bankingnews, παραπληροφορούνται σχετικώς με την αιώνια αλήθεια περί του θαύματος του Αγίου Φωτός. Προσπαθώντας να σάς συνοψίσω σε λίγες γραμμές ένα ευρύτατο θέμα, που διχάζει και τους ιδίους τους Αγιοταφίτες, σάς καταθέτω τα εξής:

(α) Τις τελευταίες δεκαετίες, είτε η προσωπική αναξιότητα Ιεροσολυμιτών Πατριαρχών και Τοποτηρητών τους, είτε το γεγονός ότι οι νέοι Αγιοταφίτες παρέλαβαν τέτοια αλλοιωμένη, λόγω αμαρτιών των προκατόχων τους, πρακτική στην αφή του Αγίου Φωτός, είχε ως αποτέλεσμα η αφή του Αγίου Φωτός εντός του Κουβουκλίου να μη γίνεται θαυματουργικώς, αλλά με άλλο τρόπο, ίσως με αναπτήρα. Η μαρτυρία του Πατριάρχου Δαμιανού στον Μοναχό Μητροφάνη (ca 1930) έχει άμεση σχέση με το θέμα τούτο. Προφανώς, κανείς υψηλής θέσεως Αγιοταφίτης, που προΐσταται της Τελετής, δεν πρόκειται να παραδεχθεί δημοσίως, ότι λόγω των αμαρτιών του δεν τού συμβαίνει κανένα θαύμα επί του Παναγίου Τάφου την ημέρα εκείνη ...

(β) Παρά ταύτα, επί αιώνες, και τούτο μαρτυρείται από πληθύν ιστορικών στοιχείων και εγγράφων, η αφή του Αγίου Φωτός εντός του Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου, γινόταν θαυματουργικώς, και τούτο ήταν πανθομολογούμενον, διότι ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων αναγκασμένος από τις αλλόθρησκες εξουσίες ανεγίνωσκε και τελούσε την τελετή έξωθεν του (κεκλεισμένου και κλειδωμένου) Ιερού Κουβουκλίου, και το Άγιον Φώς άναπτε τότε μόνον του εντός του Κουβουκλίου, από όπου και το έπαιρναν οι πιστοί, με καταφανή έκπληξη και ομολογία του θαύματος όχι μόνον από Ορθοδόξους, αλλά και από ετεροδόξους και αλλοθρήσκους! Ο Πανάγιος Τάφος κλειδωνόταν άδειος και σκοτεινός και μετά την τελετή ξεκλειδωνόταν φωταυγής από τα ανάμμενα κηρία και κανδήλια από Άγιον Φως (προφανώς, λοιπόν, θαυματουργικώς !!!)

(γ) Είτε ούτως, είτε άλλως, δηλαδή είτε με την παλαιά πρακτική είτε με την νέα πρακτική (είσοδο του Πατριάρχου στο Ιερό Κουβούκλιο και τέλεση εκεί της τελετής), είτε με ευλάβεια και αγιότητα του Πατριάρχου και επέλευση του φωτός θαύματουργικώς, είτε με αναξιότητα του Πατριάρχου και χρήση κοινού φωτός για την αφή των λαμπάδων του, ωστόσο έξω από το Κουβούκλιο επί αιώνες, και επί των ημερών μας, σε κάποιους Προσκυνητές (όχι σε όλους) συμβαίνουν θαύματα εξ αποστάσεως φωταψίας, ακαΐας και άλλα συναφή. Γνωρίζω και ο ίδιος από μαρτυρίες προσκυνητών γνωστών και φίλων μου, ότι έχει ανάψει μόνη της λαμπάδα Χριστιανού 400 μέτρα μακριά από τον Πανάγιο Τάφο, σε μπλόκο της ισραηλινής Αστυνομίας, την ώρα της Τελετής του Αγίου Φωτός, άψη κανδηλών σε άλλο Ναό πλησίον του Παναγίου Τάφου κ.λπ. Οι μαρτυρίες αυτές είναι χιλιάδες και εκτείνονται σε βάθος τουλάχιστον δέκα αιώνων, και δεν επιτρέπεται να καταργούνται ή υποβαθμίζονται με την επίκληση (ηλιθιωδώς) ψυχολογικής αυθυποβολής των προσκυνητών κ.ά. φαιδρών επιχειρημάτων.

(δ) Την τωρινή κατάσταση (αφής με φυσικό, όχι θαυματουργικό, τρόπο) αυθαιρέτως και αδίκως και αντιεπιστημονικώς, ο Δ. Αλικάκος την προεξέτεινε στο παρελθόν, και έτσι καταργεί ένα αληθώς επί αιώνες επιτελούμενο θαύμα, θέλοντας δηλ. να δημιουργήσει την εντύπωση, ότι πάντοτε οι Αγιοταφίτες ξεγελούσαν τους προσκυνητές, και παρουσίαζαν ως θαύμα μια απλή τελετή ευλογίας. Δυστυχώς, τού παραστάθηκαν και κάποιοι σημαίνοντες Αγιοταφίτες (επειδή οι ίδιοι δεν βλέπουν κανένα Άγιον Φως) ... Η επιστημονική ανεπάρκεια του Αλικάκου και η έλλειψη ευθυκρισίας επί του θέματος και του θαύματος, το οποίο παραδέχεται και ο επιφανέστατος Πατριάρχης Ιεροσολύμων Δοσίθεος του 17ου αιώνος, φαίνεται από το γεγονός, ότι παρεσιώπησε ο Αλικάκος - διότι δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει τα γεγονότα και τα τεκμήρια - όσα αποκαλύπτονται στο περίφημο βιβλίο "Άγιον Φως" του Χάρη Σκαρλακίδη. Εκεί με άκρως επιστημονικό τρόπο παρουσιάζονται απ΄ αιώνων αυθεντικά χειρόγραφα, Ορθοδόξων, ετεροδόξων και αλλοθρήσκων (μωαμεθανών !!!), όπου γίνεται παραδεκτό το θαύμα του Αγίου Φωτός. Μάλιστα, προκύπτει, ότι η καταστροφή του Παναγίου Τάφου επί Αλ Χάκεμ (αρχές 2ας μ.Χ. χιλιετίας) έγινε, διότι το θαύμα (ΘΑΥΜΑ, όχι απλή τελετή ευλογίας ....) είχε ως αποτέλεσμα την μεταστροφή Μωαμεθανών στην Ορθοδοξία, σε περίοδο ακμής του Ισλάμ !

Αγαπητοί κύριοι του bankingnews,

Μέγα μέρος των αναγνωστών σας, λόγω του ειδησεογραφικού ήθους και σοβαρού περιεχομένου σας, του φρονήματος και των κειμένων σας, θα το γνωρίζετε, είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Επειδή ο κ. Δ. Αλικάκος θέλει να "ξεβλαχέψει" και αυτός τους Ορθοδόξους, ήταν επόμενο να αναζητήσει (και τελικώς βρήκε) πρόσβαση σε σάς, για δημοσιοποίηση των εμμονικών θέσεών του, περί μακραίωνος απάτης περί το Άγιον Φως. Υποθέτω, ότι τέτοια προσέγγιση σάς εβρήκε εν αγνοία της μακράς και περίπλοκης προβληματικής περί το θέμα, και της καταιγιστικώς αντίθετης προς τον Αλικάκο ορθοδόξου γραμματείας.

Βεβαίως, και ίσως όχι συμπτωματικώς, η υπονόμευση της πίστεως στο Θαύμα του Αγίου Φωτός, υπονομεύει και την πίστη στην μοναδικότητα της Ορθοδοξίας ως της μόνης Εκκλησίας, του μόνου αληθούς Χριστιανισμού· διότι ακόμη και επί Σταυροφόρων στην Αγία Γη (βάσει σταυροφορικών χειρογράφων), ΜΟΝΟΝ Ορθόδοξοι εμπορούσαν να "κατεβάσουν" το ουράνιο Άγιον Φως επί του Παναγίου Τάφου. Και τούτο (η "αποκλειστικότης" των Ορθοδόξων), δεν θα συνέβαινε αν επρόκειτο περί απλής Τελετής και απλής φυσικής αφής των λαμπάδων.

Σάς παρακαλώ, εκφράζοντας και πολλούς άλλους αναγνώστες και κοινούς φίλους, να "κατεβάσετε" την προσβλητική της Πίστεως πολλών Ελλήνων και άλλων Ορθοδόξων (εν οις και Ρώσσων) δημοσίευση του Δ. Αλικάκου. Θα χαρώ να σάς αποστείλω το εν λόγω βιβλίο του κ. Χάρη Σκαρλακίδη, και θα θαυμάσετε εκεί το πλήθος των αιωνίων τεκμηρίων περί του πλέον μαρτυρημένου θαύματος της Ορθοδοξίας, όπως και τις πρόσφατες επί του θαύματος επιστημονικές μελέτες σοβαροτάτων Ρώσσων επιστημόνων,τα οποία ο Δημ. Αλικάκος απρεπώς αποσιωπά, ως ασύμφορα γι΄ αυτόν.

Ζητώ συγγγνώμην, αν αθελήτως σάς λυπώ, αλλά είμαι βέβαιος για το άριστο των προθέσεών σας, στις οποίες και προσβλέπω προς αποκατάσταση της αληθείας.

Διατελώ μετά πλείστης τιμής και αναστασίμων ευχών,

Μοναχός Σεραφείμ (Ζήσης)

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης