«Για λόγους ομαλοποίησης κυκλοφορίας, η αμαξοστοιχία 1598 επίσης υποκαταστάθηκε από λεωφορείο» δήλωσε η εταιρεία
Στο περιστατικό με τους καπνούς σε βαγόνι του προαστιακού Θεσσαλονίκης – Λάρισας, που ανέκυψε από ένα πρόβλημα στα φρένα, αναφέρθηκε η Hellenic Train σε ανακοίνωσή της.
Η εταιρεία αναφέρθηκε σε «τεχνικό πρόβλημα πέδης» και τόνισε ότι δεν προέκυψε ζήτημα ασφάλειας για τους επιβάτες ή το προσωπικό.
Όπως υπογραμμίζει «ακολουθώντας το πρωτόκολλο ασφαλείας, η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και ακολούθως μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με λεωφορεία».
«Για λόγους ομαλοποίησης κυκλοφορίας, η αμαξοστοιχία 1598 επίσης υποκαταστάθηκε από λεωφορείο. Η κυκλοφορία στη γραμμή αποκαταστάθηκε πλήρως σε δύο ώρες».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train:
Σχετικά με το συμβάν του Προαστιακού Θεσσαλονίκης – Λάρισας που σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα, η Hellenic Train ενημερώνει για τα κάτωθι:
Λόγω τεχνικού προβλήματος πέδης, υπήρξε εμφάνισης μικρής ποσότητας καπνού στην αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα (1597). Ακολουθώντας το πρωτόκολλο ασφαλείας, η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και ακολούθως μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με λεωφορεία.
Στην συνέχεια η αμαξοστοιχία απομακρύνθηκε με χρήση εφεδρικού συρμού.
Για λόγους ομαλοποίησης κυκλοφορίας, η αμαξοστοιχία 1598 επίσης υποκαταστάθηκε από λεωφορείο. Η κυκλοφορία στη γραμμή αποκαταστάθηκε πλήρως σε δύο ώρες.
Η Hellenic Train δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν υπήρξε κανένα θέμα ασφάλειας για τους επιβάτες ή το προσωπικό και ότι προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να διασφαλίσει την εξυπηρέτηση των επιβατών.
Την παρέμβαση του Αρείου Πάγου για την κατάσταση στον Ελληνικό σιδηρόδρομο ζήτησε νωρίτερα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Κόκκαλης μετά και το σημερινό συμβάν στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης – Λάρισας που αποδεικνύει, όπως επισημαίνει ότι η κυβέρνηση δεν έχει διδαχθεί ούτε τα αυτονόητα από τον άδικο θάνατο 57 ανθρώπων στα Τέμπη.
Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και εισηγητή στην εξεταστική επιτροπή έναν χρόνο μετά την τραγωδία, η πραγματικότητα ξεπερνά κάθε φαντασία και εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση της ΝΔ.
«Τα τρένα στον Ελληνικό σιδηρόδρομο, με την ανοχή – συνενοχή της κυβέρνησης, συνεχίζουν να κινούνται με διαρκή προβλήματα, εγείροντας σοβαρά ζητήματα ασφαλείας για τους επιβαίνοντες», τονίζει για να προσθέσει ότι «δυστυχώς, επιβεβαιώνεται η θέση που εκφράσαμε στην εξεταστική, ότι ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής δεν είχε θεσπίσει εθνικούς κανόνες ασφάλειας. Και δυστυχώς χωρίς κανόνες ασφάλειας συνεχίζει να λειτουργεί σήμερα ο Ελληνικός σιδηρόδρομος κόντρα στα όσα επιτάσσει ρητώς η Ευρωπαϊκή νομοθεσία».
Η δήλωση του Βασίλη Κόκκαλη:
Την παρέμβαση του Αρείου Πάγου για την κατάσταση στον Ελληνικό σιδηρόδρομο ζητά ο Β. Κόκκαλης μετά και το σημερινό συμβάν στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης – Λάρισας
Με αφορμή τις καταγγελίες για το σημερινό συμβάν στον προαστιακό σιδηρόδρομο που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισας, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ στην εξεταστική επιτροπή για το πολύνεκρο έγκλημα των Τεμπών και βουλευτής Λάρισας κ. Βασίλης Κόκκαλης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ένα χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών που στέρησε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας και λίγες ώρες μετά το διάγγελμα του πρωθυπουργού στο οποίο ο κ. Μητσοτάκης διαβεβαίωνε πως πρώτη η κυβέρνηση οφείλει να «ξεριζώσει την αποτυχία με τόλμη», δεκάδες συμπολίτες μας έζησαν σήμερα το μεσημέρι στιγμές αγωνίας πάνω σε ένα τρένο. Όταν ο προαστιακός από Θεσσαλονίκη για Λάρισα, σύμφωνα με μαρτυρίες, αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα του, ενώ ξέσπασε πυρκαγιά σε ένα βαγόνι!
Έναν χρόνο μετά η πραγματικότητα ξεπερνά κάθε φαντασία και εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Ο κ. Μητσοτάκης και οι συν αυτώ, δείχνουν πως δεν έχουν διδαχθεί ούτε τα αυτονόητα από τον άδικο θάνατο 57 ανθρώπων στα Τέμπη. Έναν χρόνο μετά, τα τρένα στον Ελληνικό σιδηρόδρομο, με την ανοχή – συνενοχή της κυβέρνησης, συνεχίζουν να κινούνται με διαρκή προβλήματα, εγείροντας σοβαρά ζητήματα ασφαλείας για τους επιβαίνοντες.
Δυστυχώς, επιβεβαιώνεται η θέση που εκφράσαμε στην εξεταστική, ότι ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής δεν είχε θεσπίσει εθνικούς κανόνες ασφάλειας. Και δυστυχώς χωρίς κανόνες ασφάλειας συνεχίζει να λειτουργεί σήμερα ο Ελληνικός σιδηρόδρομος κόντρα στα όσα επιτάσσει ρητώς η Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Με την κυβέρνηση να δείχνει επικίνδυνα ανάλγητη, ζητάμε άμεσα την παρέμβαση της ανώτατης δικαστικής ηγεσίας του τόπου, ώστε να ληφθούν όλα εκείνα τα απαιτούμενα μέτρα, για να μη θρηνήσουμε κι άλλες ανθρώπινες ζωές».
Καταγγγελίες από τους επιβάτες
Νωρίτερα, όπως κατήγγειλαν επιβάτες του προαστιακού, το μεσημέρι της Παρασκευής στο δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη για Λάρισα, κόλλησαν τα φρένα ενώ προκλήθηκε και μικρής έκτασης πυρκαγιά στο δεύτερο βαγόνι.
Το τρένο σταμάτησε στη Ραψάνη, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και μετέπειτα μεταφέρθηκαν στη Λάρισα με λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
«Κόλλησαν τα φρένα και άρχισαν να βγαίνουν καπνοί. Τους παρατηρήσαμε σε συγκεκριμένο βαγόνι. Ενημερώνουμε τους υπεύθυνους, σταματάει το τρένο και είδαμε ότι κόλλησαν τα φρένα», δήλωσε επιβάτης.
Όπως τόνισε η ίδια, η ταλαιπωρία των επιβατών δεν έχει σταματήσει καθώς καταγράφονται «συνέχεια καθυστερήσεις».
«Με τα τρένα δεν έχει λυθεί τίποτα», πρόσθεσε.
www.bankingnews.gr
Η εταιρεία αναφέρθηκε σε «τεχνικό πρόβλημα πέδης» και τόνισε ότι δεν προέκυψε ζήτημα ασφάλειας για τους επιβάτες ή το προσωπικό.
Όπως υπογραμμίζει «ακολουθώντας το πρωτόκολλο ασφαλείας, η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και ακολούθως μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με λεωφορεία».
«Για λόγους ομαλοποίησης κυκλοφορίας, η αμαξοστοιχία 1598 επίσης υποκαταστάθηκε από λεωφορείο. Η κυκλοφορία στη γραμμή αποκαταστάθηκε πλήρως σε δύο ώρες».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train:
Σχετικά με το συμβάν του Προαστιακού Θεσσαλονίκης – Λάρισας που σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα, η Hellenic Train ενημερώνει για τα κάτωθι:
Λόγω τεχνικού προβλήματος πέδης, υπήρξε εμφάνισης μικρής ποσότητας καπνού στην αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα (1597). Ακολουθώντας το πρωτόκολλο ασφαλείας, η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και ακολούθως μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με λεωφορεία.
Στην συνέχεια η αμαξοστοιχία απομακρύνθηκε με χρήση εφεδρικού συρμού.
Για λόγους ομαλοποίησης κυκλοφορίας, η αμαξοστοιχία 1598 επίσης υποκαταστάθηκε από λεωφορείο. Η κυκλοφορία στη γραμμή αποκαταστάθηκε πλήρως σε δύο ώρες.
Η Hellenic Train δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν υπήρξε κανένα θέμα ασφάλειας για τους επιβάτες ή το προσωπικό και ότι προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να διασφαλίσει την εξυπηρέτηση των επιβατών.
Την παρέμβαση του Αρείου Πάγου για την κατάσταση στον Ελληνικό σιδηρόδρομο ζήτησε νωρίτερα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Κόκκαλης μετά και το σημερινό συμβάν στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης – Λάρισας που αποδεικνύει, όπως επισημαίνει ότι η κυβέρνηση δεν έχει διδαχθεί ούτε τα αυτονόητα από τον άδικο θάνατο 57 ανθρώπων στα Τέμπη.
Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και εισηγητή στην εξεταστική επιτροπή έναν χρόνο μετά την τραγωδία, η πραγματικότητα ξεπερνά κάθε φαντασία και εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση της ΝΔ.
«Τα τρένα στον Ελληνικό σιδηρόδρομο, με την ανοχή – συνενοχή της κυβέρνησης, συνεχίζουν να κινούνται με διαρκή προβλήματα, εγείροντας σοβαρά ζητήματα ασφαλείας για τους επιβαίνοντες», τονίζει για να προσθέσει ότι «δυστυχώς, επιβεβαιώνεται η θέση που εκφράσαμε στην εξεταστική, ότι ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής δεν είχε θεσπίσει εθνικούς κανόνες ασφάλειας. Και δυστυχώς χωρίς κανόνες ασφάλειας συνεχίζει να λειτουργεί σήμερα ο Ελληνικός σιδηρόδρομος κόντρα στα όσα επιτάσσει ρητώς η Ευρωπαϊκή νομοθεσία».
Η δήλωση του Βασίλη Κόκκαλη:
Την παρέμβαση του Αρείου Πάγου για την κατάσταση στον Ελληνικό σιδηρόδρομο ζητά ο Β. Κόκκαλης μετά και το σημερινό συμβάν στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης – Λάρισας
Με αφορμή τις καταγγελίες για το σημερινό συμβάν στον προαστιακό σιδηρόδρομο που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισας, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ στην εξεταστική επιτροπή για το πολύνεκρο έγκλημα των Τεμπών και βουλευτής Λάρισας κ. Βασίλης Κόκκαλης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ένα χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών που στέρησε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας και λίγες ώρες μετά το διάγγελμα του πρωθυπουργού στο οποίο ο κ. Μητσοτάκης διαβεβαίωνε πως πρώτη η κυβέρνηση οφείλει να «ξεριζώσει την αποτυχία με τόλμη», δεκάδες συμπολίτες μας έζησαν σήμερα το μεσημέρι στιγμές αγωνίας πάνω σε ένα τρένο. Όταν ο προαστιακός από Θεσσαλονίκη για Λάρισα, σύμφωνα με μαρτυρίες, αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα του, ενώ ξέσπασε πυρκαγιά σε ένα βαγόνι!
Έναν χρόνο μετά η πραγματικότητα ξεπερνά κάθε φαντασία και εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Ο κ. Μητσοτάκης και οι συν αυτώ, δείχνουν πως δεν έχουν διδαχθεί ούτε τα αυτονόητα από τον άδικο θάνατο 57 ανθρώπων στα Τέμπη. Έναν χρόνο μετά, τα τρένα στον Ελληνικό σιδηρόδρομο, με την ανοχή – συνενοχή της κυβέρνησης, συνεχίζουν να κινούνται με διαρκή προβλήματα, εγείροντας σοβαρά ζητήματα ασφαλείας για τους επιβαίνοντες.
Δυστυχώς, επιβεβαιώνεται η θέση που εκφράσαμε στην εξεταστική, ότι ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής δεν είχε θεσπίσει εθνικούς κανόνες ασφάλειας. Και δυστυχώς χωρίς κανόνες ασφάλειας συνεχίζει να λειτουργεί σήμερα ο Ελληνικός σιδηρόδρομος κόντρα στα όσα επιτάσσει ρητώς η Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Με την κυβέρνηση να δείχνει επικίνδυνα ανάλγητη, ζητάμε άμεσα την παρέμβαση της ανώτατης δικαστικής ηγεσίας του τόπου, ώστε να ληφθούν όλα εκείνα τα απαιτούμενα μέτρα, για να μη θρηνήσουμε κι άλλες ανθρώπινες ζωές».
Καταγγγελίες από τους επιβάτες
Νωρίτερα, όπως κατήγγειλαν επιβάτες του προαστιακού, το μεσημέρι της Παρασκευής στο δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη για Λάρισα, κόλλησαν τα φρένα ενώ προκλήθηκε και μικρής έκτασης πυρκαγιά στο δεύτερο βαγόνι.
Το τρένο σταμάτησε στη Ραψάνη, οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και μετέπειτα μεταφέρθηκαν στη Λάρισα με λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
«Κόλλησαν τα φρένα και άρχισαν να βγαίνουν καπνοί. Τους παρατηρήσαμε σε συγκεκριμένο βαγόνι. Ενημερώνουμε τους υπεύθυνους, σταματάει το τρένο και είδαμε ότι κόλλησαν τα φρένα», δήλωσε επιβάτης.
Όπως τόνισε η ίδια, η ταλαιπωρία των επιβατών δεν έχει σταματήσει καθώς καταγράφονται «συνέχεια καθυστερήσεις».
«Με τα τρένα δεν έχει λυθεί τίποτα», πρόσθεσε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών