«Πέρασαν μια και καλή οι εποχές που οι κυβερνήσεις εξυπηρετούσαν αψήφιστα τους παραχωρησιούχους για δικό τους όφελος»
Την πολιτική της κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τόσο στα μεγάλα οδικά έργα σε ολόκληρη τη χώρα, που ολοκληρώνονται με ταχύτατους ρυθμούς , αλλά και τις στοχευμένες δράσεις του υπουργείου με σκοπό να δοθούν λύσεις σε χρονίζοντα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών, παρουσίασε αναλυτικά ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας σε ανοιχτή εκδήλωση των ΟΜ Διονύσου και Κηφισιάς στο Πνευματικό κέντρο του Αγ. Στεφάνου.
Ο κ. Σπίρτζης, αναφερόμενος στην κατάσταση που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ βρήκε στα δημόσια έργα σε ολόκληρη την επικράτεια, υπογράμμισε «βρήκαμε πέντε συμβάσεις αυτοκινητόδρομων που παρόλο που δεν υπηρετούσαν το δημόσιο συμφέρον και υπηρετούσαν το συμφέρον των παραχωρησιούχων, ήταν κολλημένες με προβλήματα που συνεπάγονταν δισεκατομμύρια για το δημόσιο και κατ’ επέκταση για όλους μας».
Και πρόσθεσε «διαπραγματευτήκαμε σκληρά, διασφαλίσαμε το δημόσιο συμφέρον, το συμφέρον των κατοίκων των περιοχών, την κοινωνική δικαιοσύνη και συνεχίζουμε αμέσως μετά την ολοκλήρωση των έργων, το δικό μας σχεδιασμό να υλοποιήσουμε τους δικούς μας στόχους. Πέραν των 764 εκ. ευρώ όφελος που είχε το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος πολίτης, από την διαπραγμάτευση της υλοποίησης των συγκεκριμένων συμβάσεων των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ από την σημερινή κυβέρνηση, αυτό που απετράπη ήταν στην ουσία ένα νέο μνημόνιο από τις συμφωνίες που είχαν υπογραφεί και τις υποχρεώσεις για τη χώρα!».
«Πέρασαν μια και καλή οι εποχές που οι κυβερνήσεις εξυπηρετούσαν αψήφιστα τους παραχωρησιούχους για δικό τους όφελος», συνέχισε ο υπουργός και σημείωσε χαρακτηριστικά:
«Δεν έχει όρια ο λαϊκισμός, τα ψέματα και η κοροϊδία προς τους πολίτες».
Σε ότι αφορά στα διόδια και τον τρόπο λειτουργία τους και όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο, ο κ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε την πολιτική της κυβέρνησης και του υπουργείου με την εφαρμογή του ενιαίου ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος υπογραμμίζοντας πως «η πολιτική μας είναι το ξήλωμα και των τοπικών σταθμών διοδίων και των πλευρικών σταθμών διοδίων σε όλη την Ελλάδα.
Και αυτό θα γίνει μόνο με την εγκατάσταση ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος».
Φιλοδοξούμε, επισήμανε, μέσα στο 2018 να λειτουργήσει το ενιαίο ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων.
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει αναγκαιότητα λειτουργίας ή κατασκευής των πλευρικών σταθμών διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου που θα λειτουργούσαν από το 2019 και μετά, αλλά θέλω να πω και κάτι που είναι δέσμευση προς εσάς, είτε το γράφουν κάποιοι, είτε δεν το γράφουν, είτε ενημερώνουν τον κόσμο, είτε δεν ενημερώνουν.
Όσο είναι ο Αλέξης Τσίπρας Πρωθυπουργός δεν θα έχουμε αρνητικές εξελίξεις και σε αυτό το θέμα.
Μάλιστα όπως ο ίδιος είπε, το υπουργείο αρχίζει την καταγραφή και με ηλεκτρονικό σύστημα και με εγγραφή στις περιοχές των μόνιμων κατοίκων δημοτών και των αυτοκινήτων τους για να είμαστε έτοιμοι όταν εφαρμοστούν τα διόδια.
«Η συμφωνία είναι μετά το 2019, να μην πληρώνουν οι δημότες του Αγίου Στεφάνου και του Δήμου Διονύσου, της Κηφισιάς και του Μενιδίου, των Αχαρνών δήλωσε ο υπουργός
Μάλιστα όπως είπε συμφωνήθηκε για όσους επιλέγουν να χρησιμοποιούν τους αυτοκινητόδρομους και δεν είναι δημότες ή μόνιμοι κάτοικοι, να υπάρχουν ειδικά εκπτωτικά προγράμματα ανάλογα με τις διελεύσεις.
Τα εκπτωτικά αυτά προγράμματα φτάνουν μέχρι το 50% των διοδίων και κλιμακωτά η έκπτωση γίνεται μικρότερη αν έχεις λιγότερες διελεύσεις
Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών έκανε ιδιαίτερη αναφορά και στην απόφαση της κυβέρνησης για τη μη χρήση του παράπλευρου οδικού δικτύου από τα βαρέα οχήματα και τα φορτηγά, με την υποχρεωτική διέλευση τους από τους αυτοκινητόδρομους, δίνοντας έτσι «ανάσες ζωής στις τοπικές κοινωνίας αλλά και έσοδα στο δημόσιο».
www.bankingnews.gr
Ο κ. Σπίρτζης, αναφερόμενος στην κατάσταση που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ βρήκε στα δημόσια έργα σε ολόκληρη την επικράτεια, υπογράμμισε «βρήκαμε πέντε συμβάσεις αυτοκινητόδρομων που παρόλο που δεν υπηρετούσαν το δημόσιο συμφέρον και υπηρετούσαν το συμφέρον των παραχωρησιούχων, ήταν κολλημένες με προβλήματα που συνεπάγονταν δισεκατομμύρια για το δημόσιο και κατ’ επέκταση για όλους μας».
Και πρόσθεσε «διαπραγματευτήκαμε σκληρά, διασφαλίσαμε το δημόσιο συμφέρον, το συμφέρον των κατοίκων των περιοχών, την κοινωνική δικαιοσύνη και συνεχίζουμε αμέσως μετά την ολοκλήρωση των έργων, το δικό μας σχεδιασμό να υλοποιήσουμε τους δικούς μας στόχους. Πέραν των 764 εκ. ευρώ όφελος που είχε το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος πολίτης, από την διαπραγμάτευση της υλοποίησης των συγκεκριμένων συμβάσεων των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ από την σημερινή κυβέρνηση, αυτό που απετράπη ήταν στην ουσία ένα νέο μνημόνιο από τις συμφωνίες που είχαν υπογραφεί και τις υποχρεώσεις για τη χώρα!».
«Πέρασαν μια και καλή οι εποχές που οι κυβερνήσεις εξυπηρετούσαν αψήφιστα τους παραχωρησιούχους για δικό τους όφελος», συνέχισε ο υπουργός και σημείωσε χαρακτηριστικά:
«Δεν έχει όρια ο λαϊκισμός, τα ψέματα και η κοροϊδία προς τους πολίτες».
Σε ότι αφορά στα διόδια και τον τρόπο λειτουργία τους και όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο, ο κ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε την πολιτική της κυβέρνησης και του υπουργείου με την εφαρμογή του ενιαίου ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος υπογραμμίζοντας πως «η πολιτική μας είναι το ξήλωμα και των τοπικών σταθμών διοδίων και των πλευρικών σταθμών διοδίων σε όλη την Ελλάδα.
Και αυτό θα γίνει μόνο με την εγκατάσταση ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος».
Φιλοδοξούμε, επισήμανε, μέσα στο 2018 να λειτουργήσει το ενιαίο ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων.
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει αναγκαιότητα λειτουργίας ή κατασκευής των πλευρικών σταθμών διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου που θα λειτουργούσαν από το 2019 και μετά, αλλά θέλω να πω και κάτι που είναι δέσμευση προς εσάς, είτε το γράφουν κάποιοι, είτε δεν το γράφουν, είτε ενημερώνουν τον κόσμο, είτε δεν ενημερώνουν.
Όσο είναι ο Αλέξης Τσίπρας Πρωθυπουργός δεν θα έχουμε αρνητικές εξελίξεις και σε αυτό το θέμα.
Μάλιστα όπως ο ίδιος είπε, το υπουργείο αρχίζει την καταγραφή και με ηλεκτρονικό σύστημα και με εγγραφή στις περιοχές των μόνιμων κατοίκων δημοτών και των αυτοκινήτων τους για να είμαστε έτοιμοι όταν εφαρμοστούν τα διόδια.
«Η συμφωνία είναι μετά το 2019, να μην πληρώνουν οι δημότες του Αγίου Στεφάνου και του Δήμου Διονύσου, της Κηφισιάς και του Μενιδίου, των Αχαρνών δήλωσε ο υπουργός
Μάλιστα όπως είπε συμφωνήθηκε για όσους επιλέγουν να χρησιμοποιούν τους αυτοκινητόδρομους και δεν είναι δημότες ή μόνιμοι κάτοικοι, να υπάρχουν ειδικά εκπτωτικά προγράμματα ανάλογα με τις διελεύσεις.
Τα εκπτωτικά αυτά προγράμματα φτάνουν μέχρι το 50% των διοδίων και κλιμακωτά η έκπτωση γίνεται μικρότερη αν έχεις λιγότερες διελεύσεις
Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών έκανε ιδιαίτερη αναφορά και στην απόφαση της κυβέρνησης για τη μη χρήση του παράπλευρου οδικού δικτύου από τα βαρέα οχήματα και τα φορτηγά, με την υποχρεωτική διέλευση τους από τους αυτοκινητόδρομους, δίνοντας έτσι «ανάσες ζωής στις τοπικές κοινωνίας αλλά και έσοδα στο δημόσιο».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών