γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Τι θέλουν οι εργαζόμενοι; Τι είναι έτοιμοι να αποδεχθούν; Κινδυνεύει το έργο στο Ελληνικό;
«Δεν έκαναν τίποτα τα τελευταία τρία χρόνια θα κάνουν σε δύο μήνες για τη μετεγκατάσταση της ΥΠΑ», λέει στο bankingnews, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Βασίλης Αλεβιζόπουλος, ο οποίος αποδίδει ευθύνες για την καθυστέρηση στη διοίκηση της ΥΠΑ , στην πρόεδρο της εταιρείας Ελληνικό Α.Ε. και στον υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος με την εσπευσμένη απόφασή του για τη μετακίνηση της ΥΠΑ από το Ελληνικό, δεν αντιμετωπίζει το ουσιαστικό πρόβλημα της υπηρεσίας.
Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ θεωρεί αδύνατο τη μετακίνηση της ΥΠΑ σε δύο και τρεις μήνες.
Ο ίδιος εκτιμά ότι η ΥΠΑ λόγω της πολυπλοκότητας του θέματος, απαιτεί χρόνο και η όλη διαδικασία δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος κατηγορεί τους υπεύθυνους για την καθυστέρηση και διευκρινίζει ότι οι εργαζόμενοι έτειναν χείρα βοήθειας από την πρώτη στιγμή, δίνοντας λύσεις, οι οποίες όμως δεν έγιναν αποδεκτές.
Η πρόταση της ΟΣΥΠΑ είναι η μετεγκατάσταση της ΥΠΑ να γίνει σε κτίριο της Ολυμπιακής μέσα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, το οποίο μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες της υπηρεσίας μετά από μία επισκευή του κτιρίου. Ο κ. Αλεβιζόπουλος, υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ είναι διατεθειμένοι να αντιδράσουν σε σχέδια με περιεχόμενο τον «διαμελισμό» της υπηρεσίας και κάποιοι να μετακινηθούν για παράδειγμα στο Αιγάλεω και κάποιοι άλλοι στην Ελευσίνα.
Αυτά δεν θα γίνουν αποδεκτά τονίζει ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ καθώς δεν ταιριάζουν στην ιστορία της ΥΠΑ και το κυριότερο θα κάνουν αδύνατη τη λειτουργία της υπηρεσίας καθώς θα απομακρυνθούν από το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής στο οποίο χτυπά η «καρδιά» της ασφάλειας των πτήσεων.
Οι αρμόδιοι αναζητούν λύσεις για τη μίσθωση ακινήτου συνολικού εμβαδού από 8.000 έως 10.000 τ.μ. στην περιοχή της Αττικής, το οποίο δεν ικανοποιεί τους εργαζόμενους καθώς θα τους απομακρύνει από το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής, το οποίο θα παραμείνει στο χώρο του ελληνικού, καθώς έχει λάβει άδεια μέχρι το 2040 καθώς το κόστος μετεγκατάστασης του υπολογίζεται σε 500 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η μεταφορά της ΥΠΑ είναι μια εκκρεμότητα που πρέπει να υλοποιηθεί το ταχύτερο δυνατόν για την υλοποίηση της συμφωνίας με τη Lamda Development που έχει αναλάβει το έργο ανάπλασης του Ελληνικού.
Πιο εύκολη θεωρείται η μεταφορά του αμαξοστασίου της ΟΣΥ ΑΕ αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει προσδιοριστεί ο χώρος μετεγκατάστασης με καταληκτική ημερομηνία στις 30 Ιουνίου 2018.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ θεωρεί αδύνατο τη μετακίνηση της ΥΠΑ σε δύο και τρεις μήνες.
Ο ίδιος εκτιμά ότι η ΥΠΑ λόγω της πολυπλοκότητας του θέματος, απαιτεί χρόνο και η όλη διαδικασία δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος κατηγορεί τους υπεύθυνους για την καθυστέρηση και διευκρινίζει ότι οι εργαζόμενοι έτειναν χείρα βοήθειας από την πρώτη στιγμή, δίνοντας λύσεις, οι οποίες όμως δεν έγιναν αποδεκτές.
Η πρόταση της ΟΣΥΠΑ είναι η μετεγκατάσταση της ΥΠΑ να γίνει σε κτίριο της Ολυμπιακής μέσα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, το οποίο μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες της υπηρεσίας μετά από μία επισκευή του κτιρίου. Ο κ. Αλεβιζόπουλος, υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ είναι διατεθειμένοι να αντιδράσουν σε σχέδια με περιεχόμενο τον «διαμελισμό» της υπηρεσίας και κάποιοι να μετακινηθούν για παράδειγμα στο Αιγάλεω και κάποιοι άλλοι στην Ελευσίνα.
Αυτά δεν θα γίνουν αποδεκτά τονίζει ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ καθώς δεν ταιριάζουν στην ιστορία της ΥΠΑ και το κυριότερο θα κάνουν αδύνατη τη λειτουργία της υπηρεσίας καθώς θα απομακρυνθούν από το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής στο οποίο χτυπά η «καρδιά» της ασφάλειας των πτήσεων.
Οι αρμόδιοι αναζητούν λύσεις για τη μίσθωση ακινήτου συνολικού εμβαδού από 8.000 έως 10.000 τ.μ. στην περιοχή της Αττικής, το οποίο δεν ικανοποιεί τους εργαζόμενους καθώς θα τους απομακρύνει από το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής, το οποίο θα παραμείνει στο χώρο του ελληνικού, καθώς έχει λάβει άδεια μέχρι το 2040 καθώς το κόστος μετεγκατάστασης του υπολογίζεται σε 500 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η μεταφορά της ΥΠΑ είναι μια εκκρεμότητα που πρέπει να υλοποιηθεί το ταχύτερο δυνατόν για την υλοποίηση της συμφωνίας με τη Lamda Development που έχει αναλάβει το έργο ανάπλασης του Ελληνικού.
Πιο εύκολη θεωρείται η μεταφορά του αμαξοστασίου της ΟΣΥ ΑΕ αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει προσδιοριστεί ο χώρος μετεγκατάστασης με καταληκτική ημερομηνία στις 30 Ιουνίου 2018.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών