Τελευταία Νέα
Πολιτική

ΣΥΡΙΖΑ: Δεν θα ακολουθήσουμε Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ στον κατήφορο της αρνητικής διαφήμισης

ΣΥΡΙΖΑ: Δεν θα ακολουθήσουμε Ν.Δ. και  ΠΑΣΟΚ στον κατήφορο της αρνητικής διαφήμισης
Καμπάνια χαμηλού κόστους με όριο τα 800.000 ευρώ
Αν και δεν κρύβουν την ενόχλησή τους τα στελέχη της Κουμουνδούρου για την επιλογή της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, αρνούνται να προχωρήσουν σε «αρνητική» διαφήμιση.
Με αφορμή το σποτ του γαλάζιου στρατοπέδου που προβάλει τη συρραφή δηλώσεων που έχουν κάνει υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ και ξεκινά με τη δήλωση του Αλ. Τσίπρα από τη Ρόδο «ιδού η Ρόδος …ιδού και το πήδημα», αλλά και του ΠΑΣΟΚ με την …πρώτη πτήση του ΣΥΡΙΖΑ, οι επιτελής του Αλ. Τσίπρα και η επικοινωνιακή ομάδα του κόμματος, αναρωτιόντουσαν για «το μέχρι που θα φτάσει η Συγγρού και η Χαρ. Τρικούπη, τις έξι μέρες που απομένουν για να κλείσει η προεκλογική μάχη».
Υψηλόβαθμο κομματικό στέλεχος που μετέχει στην επικοινωνιακή ομάδα και τον σχεδιασμό της προεκλογικής εκστρατείας του ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας στο bankingnews.gr ξεκαθάριζε μεταξύ άλλων ότι «αν και αρχικά υπήρχε η προοπτική να φτιάξουμε διαδικτυακό αλλά και τηλεοπτικό σποτ που να προβάλει τις ανακολουθίες του Αντ. Σαμαρά και τα ψέματα της Νέας Δημοκρατίας, για να απαντήσουμε αν προκληθούμε, κρίναμε ότι πρέπει να δώσουμε τη μάχη στο επίπεδο της αντιπαράθεσης των πολιτικών θέσεων και των προτάσεων και όχι στις εντυπώσεις και τη μικροπολιτική».
Η ίδια πηγή σημείωνε ότι «για τον ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν πολύ εύκολο να προβάλει τις ψεύτικες δεσμεύσεις του πρωθυπουργού και των κυβερνητικών εταίρων του, τόσο πριν προκηρυχθούν οι εκλογές, όσο και τώρα. Δεν θα ακολουθήσουμε τον πολιτικό και επικοινωνιακό …κατήφορο της Νέας Δημοκρατίας ή κάποιου άλλου κόμματος, θα απαντάμε προβάλλοντας τις θέσεις μας, το πρόγραμμα της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και την αλήθεια».
Η ίδια πηγή αποκάλυπτε ότι την Παρασκευή σε σύσκεψη του τομέα επικοινωνίας του κόμματος συζητήθηκε εκτενώς το θέμα αλλά η τελική απόφαση ήταν να μην προχωρήσει -τουλάχιστο με αυτά τα δεδομένα- σε «απάντηση» μέσω αρνητικής διαφήμισης αλλά να συνεχιστεί η προεκλογική καμπάνια με βάση τον αρχικό σχεδιασμό καθώς κρίθηκε επιτυχής και αποτελεσματική.
«Δεν θα απαντήσουμε πέφτοντας στο επίπεδο προεκλογικής αντιπαράθεσης που επιλέγει το επιτελείο της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ» ανέφερε κομματικό στέλεχος και εξαπολύοντας επίθεση συμπλήρωνε ότι «ο πανικός τους δεν κρύβεται, βλέποντας τις …χαμηλές επιδόσεις που καταγράφουν στις δημοσκοπήσεις.
Κάνουν ότι μπορούν για να μειώσουν έστω τη διαφορά για την …τιμή των όπλων, πρώτα τρομοκρατούσαν, δεν έπιασε και τώρα μοντάρουν και κάνουν κοπτοραπτική δηλώσεων αλλά ο κόσμος τους έχει γυρίσει την πλάτη».
Καμπάνια χαμηλού κόστους με κορμό τον εθελοντισμό. «Ταβάνι» τα 800.000 ευρώ
Αξιόπιστες πηγές της Κουμουνδούρου ανέφεραν στο bankingnews.gr ότι το συνολικό κόστος της προεκλογικής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ -με βάση την μέχρι στιγμής εκτίμηση- «δεν θα ξεπεράσει τις 550.000 ευρώ» σημειώνοντας ότι το «ταβάνι» βρίσκεται στο 700 με 800 χιλ. ευρώ».
Στην καμπάνια απασχολήθηκαν κυρίως εθελοντές και στελέχη του κόμματος με ανάλογες γνώσεις και εκπαίδευση ενώ η Κουμουνδούρου απευθύνθηκε σε δυο διαφημιστικές εταιρείες.
Στην μεν μία ανέθεσε μέρος της «έρευνας και του σχεδιασμού της προεκλογικής στρατηγικής» αλλά και το media shop, δηλαδή τις συμφωνίες για αγορά τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού χρόνου για τα σποτ του κόμματος αλλά και χώρου στα έντυπα ΜΜΕ για την τοποθέτηση των προεκλογικών καταχωρίσεων.
Η δεύτερη εταιρεία ασχολήθηκε με θέματα παραγωγής, μοντάζ, το δημιουργικό και τις μακέτες.
Η εταιρεία έχει συσταθεί από δύο νέους, έχει μικρό κύκλο εργασιών, αλλά θεωρείται ανερχόμενη και πετυχημένη.
Κατά τα άλλα στα σποτ δεν χρησιμοποιήθηκαν επαγγελματίες ηθοποιοί αλλά εθελοντές μετά από επιλογή όπως επίσης εθελοντές ήταν κατά κύριο λόγο οι κειμενογράφοι και όσοι έκαναν τα σπηκάζ των οπτικοακουστικών σποτ.

www.bankingnews.gr

Δημήτρης Αλειφερόπουλος

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης