Αν και οι προμηθευτές και οι διευθυντές ταξιδιών είναι ενθουσιώδεις για την επιστροφή της ζήτησης, πολλοί αντιμετωπίζουν έλλειψη προσωπικού
Η αισιοδοξία για την επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδιών έχει φτάσει στο υψηλότερο σημείο από την έναρξη της πανδημίας COVID-19.
Αυτό δείχνουν στοιχεία νέας έκθεσης από την Παγκόσμια Ένωση Ταξιδιωτικών Επιχειρήσεων (GBTA).
Τρεις στους τέσσερις αγοραστές και προμηθευτές αισθάνονται ότι οι υπάλληλοι τους είναι «πρόθυμοι» ή «πολύ πρόθυμοι» να ταξιδέψουν στο τρέχον περιβάλλον. Κι αυτό, χάρη σε μεγάλο βαθμό στη διάθεση εμβολίων και στην εισαγωγή των ψηφιακών διαβατηρίων.
Κατά περιφέρεια, η έκδοση ψηφιακών διαβατηρίων είναι αποτελεσματική, για το:
* 86% των Ευρωπαίων.
* 90% από το Ηνωμένο Βασίλειο.
* 89% των Καναδών.
* 73% από ΗΠΑ.
Πάνω από τους μισούς (54%) προμηθευτές αναφέρουν αύξηση των κρατήσεων από εταιρικούς πελάτες την περασμένη εβδομάδα. Σε σύγκριση με μόλις 40% στη δημοσκόπηση του Απριλίου της GBTA.
* Το 52% προμηθευτών και ταξιδιωτικών εταιρειών δήλωσαν ότι αισθάνονται πιο αισιόδοξοι για την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών σε σύγκριση με πριν από ένα μήνα.
* Το 41%, λένε ότι αισθάνονται το ίδιο.
* Το 7% δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται πιο απαισιόδοξοι.
Ελλείψεις προσωπικού
Αν και οι προμηθευτές και οι διευθυντές ταξιδιών είναι ενθουσιώδεις για την επιστροφή της ζήτησης, πολλοί αντιμετωπίζουν έλλειψη προσωπικού.
Σύμφωνα με την GBTA, τρεις στους τέσσερις (77%) προμηθευτές και διαχειριστές ταξιδιών λένε ότι το προσωπικό τους είναι «πολύ λιγότερο» ή «λιγότερο» σήμερα σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.
Σχεδόν οι μισοί πιστεύουν ότι η εταιρεία τους θα αντιμετωπίσει δυσκολίες πρόσληψης προσωπικού λόγω έλλειψης ειδικευμένων υποψηφίων (47%) ή δισταγμού μεταξύ των πιθανών προσλήψεων για εργασία στον ταξιδιωτικό κλάδο (46%).
Άλλα αναμενόμενα εμπόδια περιλαμβάνουν υποψηφίους που θέλουν να εργαστούν εξ αποστάσεως (35%) ή επαλήθευση εμβολίου (15%).
Τα ζητήματα στελέχωσης και οι ανησυχίες σχετικά με την κάλυψη της ταξιδιωτικής ζήτησης μαστίζουν τις επιχειρήσεις σε όλες τις γωνιές της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Πρόσφατη έρευνα από την Ένωση Φιλοξενίας Διαχειριστών Περιουσιακών Στοιχείων αποκαλύπτει τη διαθεσιμότητα προσωπικού ως κορυφαία μέριμνα για τους διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων. Και ακολουθούν η ζήτηση των πελατών και το κόστος εργασίας.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό δείχνουν στοιχεία νέας έκθεσης από την Παγκόσμια Ένωση Ταξιδιωτικών Επιχειρήσεων (GBTA).
Τρεις στους τέσσερις αγοραστές και προμηθευτές αισθάνονται ότι οι υπάλληλοι τους είναι «πρόθυμοι» ή «πολύ πρόθυμοι» να ταξιδέψουν στο τρέχον περιβάλλον. Κι αυτό, χάρη σε μεγάλο βαθμό στη διάθεση εμβολίων και στην εισαγωγή των ψηφιακών διαβατηρίων.
Κατά περιφέρεια, η έκδοση ψηφιακών διαβατηρίων είναι αποτελεσματική, για το:
* 86% των Ευρωπαίων.
* 90% από το Ηνωμένο Βασίλειο.
* 89% των Καναδών.
* 73% από ΗΠΑ.
Πάνω από τους μισούς (54%) προμηθευτές αναφέρουν αύξηση των κρατήσεων από εταιρικούς πελάτες την περασμένη εβδομάδα. Σε σύγκριση με μόλις 40% στη δημοσκόπηση του Απριλίου της GBTA.
* Το 52% προμηθευτών και ταξιδιωτικών εταιρειών δήλωσαν ότι αισθάνονται πιο αισιόδοξοι για την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών σε σύγκριση με πριν από ένα μήνα.
* Το 41%, λένε ότι αισθάνονται το ίδιο.
* Το 7% δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται πιο απαισιόδοξοι.
Ελλείψεις προσωπικού
Αν και οι προμηθευτές και οι διευθυντές ταξιδιών είναι ενθουσιώδεις για την επιστροφή της ζήτησης, πολλοί αντιμετωπίζουν έλλειψη προσωπικού.
Σύμφωνα με την GBTA, τρεις στους τέσσερις (77%) προμηθευτές και διαχειριστές ταξιδιών λένε ότι το προσωπικό τους είναι «πολύ λιγότερο» ή «λιγότερο» σήμερα σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.
Σχεδόν οι μισοί πιστεύουν ότι η εταιρεία τους θα αντιμετωπίσει δυσκολίες πρόσληψης προσωπικού λόγω έλλειψης ειδικευμένων υποψηφίων (47%) ή δισταγμού μεταξύ των πιθανών προσλήψεων για εργασία στον ταξιδιωτικό κλάδο (46%).
Άλλα αναμενόμενα εμπόδια περιλαμβάνουν υποψηφίους που θέλουν να εργαστούν εξ αποστάσεως (35%) ή επαλήθευση εμβολίου (15%).
Τα ζητήματα στελέχωσης και οι ανησυχίες σχετικά με την κάλυψη της ταξιδιωτικής ζήτησης μαστίζουν τις επιχειρήσεις σε όλες τις γωνιές της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Πρόσφατη έρευνα από την Ένωση Φιλοξενίας Διαχειριστών Περιουσιακών Στοιχείων αποκαλύπτει τη διαθεσιμότητα προσωπικού ως κορυφαία μέριμνα για τους διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων. Και ακολουθούν η ζήτηση των πελατών και το κόστος εργασίας.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών