Η ομάδα διαχείρισης λογαριασμών της trivago αποκαλύπτει τα μυστικά για την επιτυχή διεξαγωγή μιας καμπάνιας ξενοδοχείου.
Είτε πρόκειται για προώθηση στις τιμές της ιστοσελίδας σας στην trivago με το Rate Connect, είτε για μία νέα καμπάνια, οι ειδικοί της πλατφόρμας καθοδηγούν τους ξενοδόχους για το πώς μπορούν να ενισχύσουν την προβολή και την κατάταξη του καταλύματος τους.
Εξασφαλίστε ανταγωνιστικές τιμές
Αν και η διαχείριση τιμών μπορεί να φαίνεται βαρετό θέμα, είναι κάτι που πρέπει να προσέξετε.
Κεντρικό άξονα αποτελεί η πρόβλεψη διαχείρισης εσόδων, που είναι ένα απαραίτητο στοιχείο για τον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς ή των μηνών που είστε ανοιχτά σε εποχική βάση.
Σε συνδυασμό με τα δεδομένα ιστορικού, θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε σχετικά με τις τιμές, τις προσφορές και την κατανομή σας με βάση τη ζήτηση και την απόδοση που αναμένετε.
Αφού ορίσετε τις μελλοντικές τιμές σας, θα πρέπει να ελέγξετε αν η πρόβλεψή σας είναι ακριβής, ανατρέχοντας στον Channel Manager, στο εργαλείο παρακολούθησης τιμών ή στις ημερήσιες αναφορές σας.
Πρώτα, αναλύστε τις τιμές σε «οριζόντια κατάταξη». Με αυτόν τον τρόπο, θα εξασφαλίσετε μια εικόνα για το πόσο ανταγωνιστικές και συνεπείς είναι στις ιστοσελίδες κρατήσεων συνεργατών.
Στη συνέχεια, αξιολογήστε τις τιμές σας σε «κατακόρυφη κατάταξη», για να τις συγκρίνετε με αυτές των ανταγωνιστών σας και να μάθετε τι προσφέρουν με τις τιμές τους. Οι μελλοντικοί ταξιδιώτες κάνουν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα.
Εξετάζοντας τις τιμές σας από διαφορετικές οπτικές γωνίες, θα έχετε μια συνολική εικόνα της θέσης τους στην αγορά και θα μπορείτε να πάρετε εμπεριστατωμένες αποφάσεις ως προς το πού μπορεί να χρειάζονται μικρές προσαρμογές για να διατηρήσετε την ανταγωνιστικότητά σας.
Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι οι τιμές τις ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι πιο ελκυστικές από τις στάνταρ τιμές δωματίων που διαφημίζετε στις online ταξιδιωτικές εταιρείες.
Αυτό σάς βοηθά να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας και να προσελκύετε τους ταξιδιώτες.
Καμπάνια με παύση ή χωρίς παύση;
Όποιον τύπο καμπάνιας και αν έχετε, το Rate Connect σάς προσφέρει την ευελιξία να την διεξάγετε όπως ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και στους στόχους σας.
Για παράδειγμα, μία λειτουργία του Rate Connect σάς επιτρέπει να θέτετε την καμπάνια σας σε παύση και να τη συνεχίζετε.
Ωστόσο, προτού πατήσετε «Παύση» στο τέλος μιας σεζόν, αναρωτηθείτε: «Γιατί να σταματήσω να προβάλλω τις πιο ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας μου στην trivago, όταν δεν σταματάω να προβάλλω τις στάνταρ τιμές δωματίων μου στις online ταξιδιωτικές εταιρείες;»
Έρευνα στην trivago, δείχνει ότι οι ταξιδιώτες τείνουν να κάνουν κράτηση κατά μέσο όρο 51 ημέρες πριν από τη διαμονή τους, ενώ η τιμή να αποτελεί το φίλτρο που χρησιμοποιούν περισσότερο όταν ψάχνουν για το ιδανικό τους κατάλυμα.
Επομένως, παρόλο που ένα ξενοδοχείο, για παράδειγμα, στη Σαντορίνη, μπορεί να είναι κλειστό για τον χειμώνα, αυτό δε σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες δεν εξετάζουν τις τιμές ξενοδοχείων εκεί για την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Είτε το εποχικό ξενοδοχεία σας βρίσκεται στην Νάξο είτε στην Πάφο, προετοιμαστείτε και διαφημίστε τις τιμές δωματίων σας για την επόμενη σεζόν όταν τελειώσει η περίοδος υψηλής ζήτησης.
Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι ήδη δυνατή η κράτηση σε εσάς στην αρχή της νέας χρονιάς και όχι μόνο λίγο πριν ανοίξετε ξανά. Είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε νωρίς την πληρότητα σας.
Προβάλετε τις πιο ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας σας στο προφίλ σας στην trivago καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρείτε καλύτερη κατάταξη στην trivago και να φαίνεστε πιο ελκυστικοί στους ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση, ανεξάρτητα από τη σεζόν ή το ποσοστό πληρότητας.
Μη διστάσετε να πουλήσετε πιο ακριβές υπηρεσίες με τη μορφή εξατομικευμένων προσφορών είτε στη σελίδα κρατήσεων σας είτε σε ένα email προς μελλοντικούς πελάτες πριν από το check-in (π.χ. κάντε κράτηση για 3 διανυκτερεύσεις και κερδίστε την 4η δωρεάν).
Με απλά λόγια, η trivago συνιστά να διατηρείτε τις τιμές της ιστοσελίδας σας ορατές στο προφίλ σας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και να αξιοποιείτε τους αλγόριθμους της για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Στο τέλος, ένα κλικ σε αυτές τις τιμές μπορεί να οδηγήσει στην κράτηση ενός δωματίου.
Βελτιστοποιήστε το στάδιο της κράτησης
Η διαδρομή που οδηγεί σε αγορά μπορεί να είναι μεγάλη. Περιλαμβάνει ανατροπές, πολλά σημεία επαφής και πολλές ώρες έως ότου γίνει κλικ στο κουμπί επιβεβαίωσης της επιλογή.
Σύμφωνα με την SaleCycle, το 29% των επισκεπτών θα εγκαταλείψει την κράτηση του, λόγω δυσκολιών που αντιμετωπίζει με την ίδια τη διαδικασία κράτησης.
Σε αυτές περιλαμβάνονται ζητήματα πληρωμής και τεχνικά ζητήματα, καθώς και περιττός χρόνος που χρειάζεται για την ολοκλήρωση μιας κράτησης.
Για να ελέγξετε πόσο φιλική προς τους χρήστες είναι η ιστοσελίδα σας, εξετάστε τη διαδικασία κράτησης σας σαν να ήσαστε ταξιδιώτης. Δείτε τι θα πρέπει να ελέγξετε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας:
- Τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σας (έως 1-2 δευτερόλεπτα).
- Την ευκολία της περιήγησης για εύρεση πληροφοριών.
- Σαφή και ξεκάθαρα μηνύματα.
- Το κουμπί call to action «Κράτηση τώρα» τραβάει αμέσως την προσοχή.
- Το ημερολόγιο για έλεγχο τιμών και διαθεσιμότητας είναι εύχρηστο.
- Η σελίδα κρατήσεων για έναν επιλεγμένο τύπο δωματίου έχει μια φωτογραφία υψηλής ποιότητας (συν επιλογή πώλησης υψηλότερης κατηγορίας δωματίου ή προσφοράς πακέτου).
- Η φόρμα για συμπλήρωση των στοιχείων πελάτη και πληρωμής απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια.
Ιδανικά, ένας μελλοντικός πελάτης θα πρέπει να μπορεί να κάνει κράτηση για το δωμάτιο που επιθυμεί σε λίγα μόνο λεπτά.
Τώρα, δείτε πώς είναι στο κινητό σας τηλέφωνο (η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να φορτώνεται σε έως τρία δευτερόλεπτα).
Ο λόγος είναι ότι οι χρήστες δεν πραγματοποιούν μόνο αναζήτηση για ξενοδοχεία στα κινητά τους, αλλά περίπου το ένα τρίτο αυτών πραγματοποιεί επίσης κράτηση μέσω κινητού.
Επιπλέον, αν μιλάμε για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αυτό το ποσοστό ανεβαίνει στο 72%, σύμφωνα με την Criteo.
Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική προς κινητά, οι δυνητικοί πελάτες σας θα κάνουν κράτηση σε κάποιον ανταγωνιστή που διαθέτει μια φιλική σελίδα.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών