Τα δεδομένα από το τρίτο τρίμηνο έφεραν ακόμη πιο δυνατά νέα, με τα διεθνή οικογενειακά ταξίδια να αυξάνονται κατά 90% από έτος σε έτος
Η όρεξη διεθνή ταξίδια σε οικογένειες, δεν φαίνεται να μειώνεται, σύμφωνα με στοιχεία της Expedia.
Με τις οικογένειες να ξοδεύουν 25% περισσότερα ανά κράτηση σε σχέση με άλλους ταξιδιώτες, αποτελούν μια σημαντική ομάδα για τον κλάδο.
Με αυτήν την επιστροφή στα διεθνή ταξίδια, οι οικογένειες αυξάνουν επίσης τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους. Το 51% των καταναλωτών με παιδιά δήλωσε ότι θα αυξήσει τις ταξιδιωτικές δαπάνες του το επόμενο έτος, σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 43%.
Οι οικογένειες επιστρέφουν στα διεθνή ταξίδια
Τα δεδομένα από το τρίτο τρίμηνο έφεραν ακόμη πιο δυνατά νέα, με τα διεθνή οικογενειακά ταξίδια να αυξάνονται κατά 90% από έτος σε έτος.
Οι κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί για οικογενειακά ταξίδια εκτείνονται σε μια ευρεία ποικιλία, από μεγάλες πόλεις και πολιτιστικές πρωτεύουσες έως παραλιακούς προορισμούς και προορισμούς περιπέτειας.
Expedia: Τι εκτιμούν οι οικογένειες όταν ταξιδεύουν
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Expedia, οι γονείς είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν μια εμπειρία, μια περιήγηση ή μια δραστηριότητα όταν αποφασίσουν για το επόμενο ταξίδι τους.
Ωστόσο, όταν ρωτήθηκαν τι έχει γίνει πιο σημαντικό στις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις από την έναρξη της πανδημίας, οι γονείς είπαν ότι τα οφέλη για τη σωματική ή/και ψυχική υγεία του ταξιδιού και την αναπλήρωση του χαμένου χρόνου με την οικογένεια/τους φίλους τους έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Έτσι, ενώ οι γονείς αναζητούν ταξίδια όπου οι οικογένειες τους μπορούν να έχουν εμπειρίες και δραστηριότητες, ελπίζουν επίσης να φτάσουν σε κάποια χαλάρωση και οικογενειακή σύνδεση.
* Το 94% των γονέων αναζητούν βιώσιμες επιλογές όταν ταξιδεύουν, υψηλότερα από τον μέσο όρο του 90%.
* Αναζητούν επίσης επιλογές ταξιδιού χωρίς αποκλεισμούς.
* Το 76% των γονέων θα επέλεγε μια απόδραση που είναι πιο περιεκτική για όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβή.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Με τις οικογένειες να ξοδεύουν 25% περισσότερα ανά κράτηση σε σχέση με άλλους ταξιδιώτες, αποτελούν μια σημαντική ομάδα για τον κλάδο.
Με αυτήν την επιστροφή στα διεθνή ταξίδια, οι οικογένειες αυξάνουν επίσης τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους. Το 51% των καταναλωτών με παιδιά δήλωσε ότι θα αυξήσει τις ταξιδιωτικές δαπάνες του το επόμενο έτος, σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 43%.
Οι οικογένειες επιστρέφουν στα διεθνή ταξίδια
Τα δεδομένα από το τρίτο τρίμηνο έφεραν ακόμη πιο δυνατά νέα, με τα διεθνή οικογενειακά ταξίδια να αυξάνονται κατά 90% από έτος σε έτος.
Οι κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί για οικογενειακά ταξίδια εκτείνονται σε μια ευρεία ποικιλία, από μεγάλες πόλεις και πολιτιστικές πρωτεύουσες έως παραλιακούς προορισμούς και προορισμούς περιπέτειας.
Expedia: Τι εκτιμούν οι οικογένειες όταν ταξιδεύουν
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Expedia, οι γονείς είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν μια εμπειρία, μια περιήγηση ή μια δραστηριότητα όταν αποφασίσουν για το επόμενο ταξίδι τους.
Ωστόσο, όταν ρωτήθηκαν τι έχει γίνει πιο σημαντικό στις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις από την έναρξη της πανδημίας, οι γονείς είπαν ότι τα οφέλη για τη σωματική ή/και ψυχική υγεία του ταξιδιού και την αναπλήρωση του χαμένου χρόνου με την οικογένεια/τους φίλους τους έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Έτσι, ενώ οι γονείς αναζητούν ταξίδια όπου οι οικογένειες τους μπορούν να έχουν εμπειρίες και δραστηριότητες, ελπίζουν επίσης να φτάσουν σε κάποια χαλάρωση και οικογενειακή σύνδεση.
* Το 94% των γονέων αναζητούν βιώσιμες επιλογές όταν ταξιδεύουν, υψηλότερα από τον μέσο όρο του 90%.
* Αναζητούν επίσης επιλογές ταξιδιού χωρίς αποκλεισμούς.
* Το 76% των γονέων θα επέλεγε μια απόδραση που είναι πιο περιεκτική για όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβή.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών