
Το 50% των ταξιδιωτών επισημαίνει επίσης τη «βίωση διαφορετικών πολιτισμών» ως κορυφαίο κίνητρο για ταξίδια
Τα τρία τέταρτα των τουριστών αναφέρουν ότι οι αναμνήσεις που αποκομίζουν από τα ταξίδια είναι πιο πολύτιμες από τις αγορές υλικών που κάνουν.
Σύμφωνα με την MMGY Global οι προορισμοί γίνονται ακόμη και μια αναπαράσταση του πώς βλέπουν τον εαυτό τους οι ταξιδιώτες. Οι μισοί δηλώνουν ότι τα μέρη που επισκέπτονται αντικατοπτρίζουν αυτό που είναι οι ίδιοι.
Το 50% των ταξιδιωτών επισημαίνει επίσης τη «βίωση διαφορετικών πολιτισμών» ως κορυφαίο κίνητρο για ταξίδια.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την MMGY Global οι προορισμοί γίνονται ακόμη και μια αναπαράσταση του πώς βλέπουν τον εαυτό τους οι ταξιδιώτες. Οι μισοί δηλώνουν ότι τα μέρη που επισκέπτονται αντικατοπτρίζουν αυτό που είναι οι ίδιοι.
Το 50% των ταξιδιωτών επισημαίνει επίσης τη «βίωση διαφορετικών πολιτισμών» ως κορυφαίο κίνητρο για ταξίδια.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών