![Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις αποφάσεις για ταξίδια](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/cd85aab5485a82dc3a075413267690ff_XL.jpg)
Η τουριστική διαφήμιση συχνά απεικονίζει τα ταξίδια ως πηγή έμπνευσης και ονείρων
Τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσις για ταξίδια αποκαλύπτει ο ερευνητής τουρισμού, καθηγητής Pietro Beritelli από το πανεπιστήμιο του St. Gallen.
Ένα από τα βασικά ευρήματα είναι ότι οι εκπληκτικές εικόνες στα social media από διαφημίσεις και influencers έχουν μικρότερο αντίκτυπο από ό,τι θα μπορούσαμε να υποθέσουμε.
Σύμφωνα με την μελέτη οι παράγονετς μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε τρεις ομάδες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Ένα από τα βασικά ευρήματα είναι ότι οι εκπληκτικές εικόνες στα social media από διαφημίσεις και influencers έχουν μικρότερο αντίκτυπο από ό,τι θα μπορούσαμε να υποθέσουμε.
Σύμφωνα με την μελέτη οι παράγονετς μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε τρεις ομάδες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών